بهبودی بیش از سه میلیون و دویست هزار نفرمبتلا به کرونا در دنیا

به گزارش شیوا مارکت، بر اساس آخرین آمار منتشره از سازمان دنیای بهداشت، تا این لحظه تعداد شش میلیون و ششصد و نود و هشت هزار و سیصد و هفتاد نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند.

بهبودی بیش از سه میلیون و دویست هزار نفرمبتلا به کرونا در دنیا

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری صداوسیما، آخرین اخبار و تحولات در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در دنیا به توضیح زیر است:

بر اساس آخرین آمار منتشره از سازمان دنیای بهداشت، تعداد شش میلیون و ششصد و نود و هشت هزار و سیصد و هفتاد نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند.

همچنین سیصد و نود و هفت هزار و صد و چهل و دو نفر نیز براثر این بیماری فوت نموده اند. ضمناً سه میلیون و دویست و چهل و چهار هزار و پانصد و هفتاد و چهار نفر هم بهبود یافته اند.

قطعی شدن ابتلای 9 هزار و 851 نفر دیگر در شبانه روز گذشته در هند

بر اساس آمار وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند با شناسایی این تعداد در 24 ساعت گذشته تا به امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به دویست و بیست و شش هزار و هفتصد و هفتاد (226770) نفر افزایش یافت.

از بین این مبتلایان نیز تا این لحظه یکصد و نه هزار و چهار صد و شصت و دو (109462) نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند. شش هزار و سیصد و چهل و هشت (6348) نفر نیز جان باخته اند.

4442 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا

وزارت بهداشت مکزیک روز پنجشنبه از چهار هزار و 442 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد.

به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به 105 هزار و 680 مورد رسید.

مقامات بخش بهداشت مکزیک همچنین روز پنجشنبه از 816 مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور اطلاع دادند. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک به 12 هزار و 545 مورد رسید.

شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در برزیل به 34021 مورد رسید

شمار موارد مرگ بر اثر بیماری کووید 19 در برزیل روز پنجشنبه از ایتالیا فراتر رفت.

مقامات وزارت بهداشت برزیل پنجشنبه از هزار و 437 مورد مرگ بر اثر بیماری کووید 19 و 30 هزار و 925 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در این کشور اطلاع دادند.

به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در برزیل به 34 هزار و 21 مورد رسید.

394 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در آلمان

موسسه روبرت کخ روز آدینه خاطرنشان کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با 394 مورد افزایش به 183 هزار و 271 مورد رسید.

این موسسه همچنین خاطرنشان کرد شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با 26 نفر افزایش به هشت هزار و 613 نفر رسید.

برگزاری بازی های المپیک به شرایط ویروس کرونا بستگی دارد

عضور هیئت اجرایی المپیک 2020 توکیو خاطرنشان کرد، باید تا بهار آینده شرایط ویروس کرونا را مشاهده کنیم تا درباره برگزاری بازی های المپیک تصمیم گیری کنیم.

برزیل از نظر بیشترین تعداد فوتی ها در صندلی سوم دنیا

کرونا در 75درصد شهر های برزیل شیوع پیدانموده است. این کشور با بیش از 600 هزار مبتلا در صندلی دوم دنیا بعد از آمریکا واقع شده است. بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور 1473 شهفرایند برزیلی در شبانه روز گذشته به علت ابتلا به کرونا جان باختند. شمار مبتلایان به کرونا با افزایش 30 هزار و 925 نفری به 614 هزار و 941 نفر رسید؛ و مجموع قربانیان این بیماری هم به 34 هزار و 21 نفر افزایش یافت.

طبق آخرین گزارش ها همچنان بیمارستان های برزیل با مسائل فراوان به لحاظ کمبود امکانات روبرو اند و شرایط پذیرش بیماران جدید کرونایی را ندارند. در میان آمار تلفات کرونا، بیش از 200 نفر، بچه ها و افراد زیر 19 سال هستند.

سایه سنگین کرونا روی کشور پهناور برزیل در حال رقم زدن بالاترین میزان مرگ و میر روزانه است، اما همچنان این کشور بدون وزیر بهداشت است. فرایند افزایشی شیوع کرونا در برزیل بسیار نگران کننده است و انتقاد ها نسبت به دولت آقای بولسونارو به علت در اولویت قرار ندادن موضوع سلامت بیشتر شده است. سازمان بهداشت دنیای اعلام نموده است کشور های آمریکای جنوبی هنوز موج اول شیوع کرونا را پشت سر نگذاشته اند.

فوتی های ویروس کرونا در آمریکا از مرز 108 هزار نفر گذشت

دانشگاه جانز هاپکینز از ثبت 1021 مورد جدید فوت بر اثر کرونا در آمریکا در 24 ساعت گذشته و عبور شمار جان باختگان در این کشور از مرز 108 هزار نفر اطلاع داد.

تعداد فوتی های آلمان بر اثر کرونا به 8613 رسید

طبق اطلاعات موسسه رابرت کوخ، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 183271 نفر و تعداد جان باختگان در این کشور به 8613 نفر رسیده است.

برزیل سومین کشور دارای آمار فوتی بر اثر کرونا

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از ریو دو ژانیرو خاطرنشان کرد تعداد فوتی های بیماران مبتلا به کووید 19 در برزیل از ایتالیا پیشی گرفت و بدین ترتیب برزیل به سومین کشور دارای بیشترین آمار فوتی ها تبدیل شد.

ضرب بزرگ کرونا به بودجه استرالیا

نخست وزیر استرالیا خاطرنشان کرد، ویروس کرونا ضربه بزرگی به بخش درآمدی بودجه زده است.

تمدید قرنطینه اجباری در آرژانتین

رئیس جمهور آرژانتین قرنطینه اجباری برای بوئنوس آیرس و دیگر مناطق این کشور را تا 28 ژوئن تمدید کرد.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20610

به "بهبودی بیش از سه میلیون و دویست هزار نفرمبتلا به کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی بیش از سه میلیون و دویست هزار نفرمبتلا به کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید