بیگانه ای با من است دوباره کلید خورد

به گزارش شیوا مارکت، تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است از شروع تصویربرداری این مجموعه پس از وقفه دوماه به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

بیگانه ای با من است دوباره کلید خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صبا، بهروز مفید تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است درباره آخرین شرایط ساخت این مجموعه گفت: تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی احمد امینی پس از توقف دوماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شد. وی ادامه داد: هم اکنون به دلیل آنکه بتوانیم محیط را ایزوله و ضدعفونی کنیم برای ادامه کار به شهرک سینمایی غزالی رفته ایم و آنجا مشغول کار هستیم. حدود 1100 دقیقه از این مجموعه تدوین شده است و همچنان کار ادامه دارد.

به گفته وی این مجموعه که قرار است در پاییز به آنتن برسد، پیش از این قرار بود در 2 فصل ساخته گردد اما با منتفی شدن ساخت فصل دوم بیگانه ای با من است، تعداد قسمت ها تا 45 قسمت افزایش یافت. قصه بیگانه ای با من است در سال 69-70 می گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، مهشید جوادی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20107

به "بیگانه ای با من است دوباره کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگانه ای با من است دوباره کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید