تراکتورِ مدل 99، همان همیشگی؛ محله برو بیا!

به گزارش شیوا مارکت، تراکتور در سال 99 همانند گذشته بود؛ تیمی با تغییرات فراوان که بیشتر شبیه محله برو بیا بود تا یک تیم لیگ فزونی در سطح اول فوتبال ایران.

تراکتورِ مدل 99، همان همیشگی؛ محله برو بیا!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تغییر تنها واژه ثابت تراکتور در سال های اخیر از جمله 99 بود. واژه ای که در یکی دو سال اخیر با نتایج سینوسی برای پُرشورها همراه بوده و حالا طرفداران این تیم امیدوارند در سال 1400 دعای حول حالنا الی احسن الحالِ لحظه تحویل سال ، حداقل برای باشگاه شان اجابت گردد.

تراکتور سال 99 را با سرمربیگری ساکت الهامی شروع کرد و فصل گذشته لیگ برتر را با صندلی چهارمی به انتها رساند. این تیم در شهریورماه با شکست استقلال و قهرمانی در جام حذفی یکی از جام های فلزی فوتبال ایران در سال گذشته را به خانه برد، اما این موفقیت هم دلیلی برای ثبات نیمکت پُر شورهای پُر تغییر نبود و تراکتور دو ماه بعد فصل جدید را با علیرضا منصوریان استارت زد.

ماجراجویی منصوریان و تراکتور اما بیش از 5 هفته طول نکشید و خیلی زود منصوریان هم با یک باخت، یک پیروزی و سه تساوی تبریز را ترک کرد تا راهنمایی تراکتور این بار به مسعود شجاعی سپرده گردد. مربی - بازیکنی که با وجود حمایت قاطع زنوزی در هفته های اول، بیش از 10 هفته در این پُست دوام نیاورد و با پنج برد، یک تساوی و چهار باخت نیمکت این تیم را به رسول خطیبی سپرد تا او به عنوان چهارمین سرمربی در سال 99 و نهمین سرمربی تراکتور در سه فصل اخیر، سکان راهنمایی سرخ پوشان تبریزی را بر عهده بگیرد.

علاوه بر بحث سرمربیگری، باشگاه تراکتور در طول سه سال گذشته و از زمان حضور زنوزی در این باشگاه تغییرات مدیریتی فراوانی را نیز به خود دیده و از الیاسی (در دو برهه مختلف)، درودگر، اسدی و بهتاج گرفته تا صادقیان، سهرابی، علیپور و سیاح حضور در پشت میز مدیریتی این باشگاه پُر طرفدار را تجربه کردند، اما هیچ یک از این تغییرات دوای درد پُر شورها نبود. البته نباید از تغییرات متعدد در پست های دیگر از جمله معاونت ورزشی باشگاه هم به سادگی گذشت.

آنچه این روزها تراکتور بیش از هر چیز دیگری به آن احتیاج دارد، ثبات و آرامش است، اتفاقی که در سال های اخیر در این باشگاه رخ نداده تا تراکتور به محله برو بیای مدیران و مربیان تبدیل گردد. در واقع تراکتور در سال گذشته، همان همیشگی بود؛ تیمی با تغییرات فراوان در عرصه مدیریت و مربیگری.

حالا در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نگرانی اصلی طرفداران این تیم در سال 1400، موفقیت در این مسابقات و کسب صندلیی آبرومند در لیگ برتر است. تراکتور از تاریخ 25 فروردین ماه 1400 باید در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات به مصاف شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده ملاقات الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق برود.

سافاری رو: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28906

به "تراکتورِ مدل 99، همان همیشگی؛ محله برو بیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتورِ مدل 99، همان همیشگی؛ محله برو بیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید