تقابل لوپتگی و والورده در گذشته

به گزارش شیوا مارکت، سرمربیان کنونی رئال مادرید و بارسلونا پیش از این به عنوان فوتبالیست با هم روبرو شده بودند.

تقابل لوپتگی و والورده در گذشته

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا و رئال مادرید فردا شب (یک شنبه ) در هفته دهم لالیگا به مصاف هم می روند. یولن لوپتگی که در تابستان سال جاری راهنمایی رئال مادرید را بر عهده گرفت، نخستین ال کلاسیکوی خود را تجربه خواهد نمود. سرمربی اسپانیایی در مقابل خود ارنستو والورده را پیش رو دارد.

به گزارش آس، لوپتگی و والورده پیش از این دو بار به عنوان بازیکن با هم روبرو شده بودند. این اتفاق در دیدار تیم های لوگرونیس و اتلتیک بیلبائو در فصل 92 1991 رخ داد. سرمربی کنونی رئال مادرید در آن موقع دروازه بان اصلی لوگرونیس بود و سرمربی فعلی بارسا در خط حمله بیلبائو زوج زیگاندا بود.

در دو دیداری که دو تیم با هم روبرو شدند سهم هر کدام یک پیروزی بود. نخستین دیدار 29 سپتامبر سال 1991 در لاس گائوناس برگزار گردید. اتلتیک با تک گل زیگاندا پیروز شد. لوپتگی در آن دیدار از دروازه تیمش حفاظت می کرد و والورده در دقیقه 73 وارد زمین شد.

بازی برگشت در استادیوم سن مامس در 23 فوریه سال 1992 برگزار گردید. لوگرونیس توانست 2 بر یک پیروز گردد. ابتدا لوییس د لا فوئنته، اتلتیک را پیش انداخت اما پولستر و ایتوررینو نتیجه را جبران کردند و پیروزی را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

لوپتگی و والورده پیش از این به عنوان سرمربی هم با یکدیگر روبرو شده بودند. این اتفاق در لیگ قهرمانان 15-2014 رخ داد که سرمربی کنونی بارسلونا راهنمایی اتلتیک را بر عهده داشت و لوپتگی بر نیکمت پروتو نشسته بود.

نخستین دیدار بیست و یکم اکتبر 2014 برگزار گردید و پورتو در استادیومش توانست 2 بر یک پیروز گردد. دو تیم در پنجم نوامبر در سن مامس به مصاف هم رفتند و پورتو تیم برتر بود. تیم پرتغالی با دو گل پیروز این دیدار شد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1484

به "تقابل لوپتگی و والورده در گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل لوپتگی و والورده در گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید