تمجید شفر از حاجیلو ، به رسم آلمان های بی تعارف یا آشتی های ایرانی؟

به گزارش شیوا مارکت، آیا سرمربی آلمانی استقلال هم با راه و رسم آشتی های صوری ایرانی ها آشنا گردیده یا به رسم آلمانی ها آنچه درباره حاجیلو گفته، از صمیم قلب بوده است؟

تمجید شفر از حاجیلو ، به رسم آلمان های بی تعارف یا آشتی های ایرانی؟

به گزارش خبرنگاران ، استقلال که به السد باخت، نشانه های کدورت و نفاقی که در تیم ایجاد شد، خیلی راحت به چشم می آمد. از شعارهایی که روی سکوها سرداده گردیده بود تا نگاه هایی که بین بازیکنان وجود داشت. بارزترین زمزمه های ایجاد کدورت اما از بگومگوی وینفرد شفر با اصغر حاجیلو آغاز شد.

در حین برگزاری بازی استقلال - السد، بر سر انجام یک تعویض بین شفر و حاجیلو بگو مگویی روی نیمکت پیش آمد که به نظر می رسید بعد از آن روابط سرمربی و سرپرست این تیم تیره گردیده باشد. حتی شفر در نشست خبری پس از بازی نیز به صورت غیرمستقیم به برخی مسائل از جمله تغییرات در اطرافیان تیم اشاره نموده بود و گمانه زنی های رسانه ای چنین ظنی ایجاد می کرد که منظور شفر به اصغر حاجیلو سرپرست این تیم است.

وینفرد شفر بعد از خاتمه این جلسه صحبت هایی که درباره روابطش با حاجیلو مطرح گردیده بود را تکذیب کرد و گفت: پس از دیدار آخر حرف و حدیث هایی مطرح شد که جای تعجب دارد. حاجیلو بازیکن بزرگی در استقلال بوده و این را به خوبی می دانم. ایشان کارش را خیلی خوب انجام می دهد و یک جنتلمن است. ما کنار هم کارمان را پیش می بریم.

او مدعی شد که جلسه خوبی برگزار گردیده درباره آغاز دور جدید تمرینات و تأکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم برای کسب نتایج موفقیت آمیز در دیدار های پیش رو.

تعریف و تمجیدهای شفر از سرپرست استقلال بعد از این جلسه گرچه در ظاهر از رفع شدن کدورت ها و مشکلات سرمربی با اصغر حاجیلو خبر می دهد اما معلوم نیست این جلسه تا چه اندازه می تواند ضمانتی برای تکرار نشدن بگومگوها و اختلافات بین این دو نفر باشد. آیا سرمربی آلمانی استقلال هم با راه و رسم آشتی های صوری ایرانی ها آشنا گردیده یا به رسم آلمانی ها آنچه درباره حاجیلو گفته، از صمیم قلب بوده است؟

270 - 10

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 502

به "تمجید شفر از حاجیلو ، به رسم آلمان های بی تعارف یا آشتی های ایرانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید شفر از حاجیلو ، به رسم آلمان های بی تعارف یا آشتی های ایرانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید