تهران میزان 270 شرکت داخلی و خارجی در حوزه رنگ

به گزارش شیوا مارکت، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 آذرماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

تهران میزان 270 شرکت داخلی و خارجی در حوزه رنگ

به گزارش خبرنگاران، در این نمایشگاه 270 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اندونزی، تایوان، اوکراین، امارات، ترکیه، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، اسلوانی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و حضور پررنگی خواهند داشت.

مهشید منفرد، مدیر اجرایی این نمایشگاه در آستانه برپایی این نمایشگاه گفت: استقبال جهت حضور در نمایشگاه و ثبت نام همچنان ادامه دارد که این امر بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی است.

به گفته وی، شورای سیاستگذاری براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی اهداف دولت مبنی بر ترغیب ورود کالاهای سرمایه ای، ماشین آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور، نهایت سعی خود را به عمل آورده تا نمایشگاه مزبور رویدادی باشد در جهت توسعه زیرساخت های صنعت و اقتصاد کشور تا محلی برای ورود کالاهای مصرفی و تمام شده که باعث مقابله سرمایه گذاران و صنعتگران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13606

به "تهران میزان 270 شرکت داخلی و خارجی در حوزه رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران میزان 270 شرکت داخلی و خارجی در حوزه رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید