توخل: به زدن یک گل قناعت نمی کنیم، لغو بازی با استراسبورگ خبر بدی بود

به گزارش شیوا مارکت، توماس توخل در آستانه بازی با بوروسیادورتموند از شرایط مهاجم تیمش ابراز نگرانی کرد.

توخل: به زدن یک گل قناعت نمی کنیم، لغو بازی با استراسبورگ خبر بدی بود

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان درباره شرایط کلی میزبان سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: امباپه بیمار است و گلودرد دارد. او 2 روز با ما تمرین نموده . بنابراین باید صبر کنیم و درباره اش تصمیم بگیریم. تیاگو سیلوا در تمرینات شرکت نموده و مسئله ای برای ملاقات فردا نخواهد داشت. فردا تصمیم می گیریم او بازی خواهد نمود یا نه. همه بازیکنان دیگر غیر از آندر هررا نیز در دسترس هستند.

توخل در ادامه گفت: لغو بازی برابر استراسبورگ خبر بدی برای ما بود. به استراسبورگ سفر کردیم اما نتوانستیم برای آخرین تست خود قبل از بازی برابر دورتموند به میدان برویم. حالا باید یک شرایط عجیب دیگر را تجربه کنیم چرا که باید بدون حضور تماشاگران مقابل دورتموند بازی کنیم. در چنین مسابقه مهمی ایجاد فضای خاص در ورزشگاه می تواند به شما در پیروزی یاری کند. با توجه به اتفاقات پیرامون ویروس کرونا باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

او درباره ملاقات برابر دورتموند اضافه نمود: پیروزی با یک گل هم برای ما کافی خواهد بود اما تیمی نیستیم که به زدن یک گل قناعت کنیم. دوست داریم حمله کنیم و زیاد گل بزنیم. دورتموند را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم و می دانیم آنها در ضد حملات چقدر خطرناک هستند.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17094

به "توخل: به زدن یک گل قناعت نمی کنیم، لغو بازی با استراسبورگ خبر بدی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: به زدن یک گل قناعت نمی کنیم، لغو بازی با استراسبورگ خبر بدی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید