توقع داشتیم داودی وزنه هایش را مهار کند

به گزارش شیوا مارکت، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان معتقد است در رقابت دو وزن آخرجام فجر، تمرکز ما بیشتر روی رقابت دسته 109 کیلوگرم بود اما انتظار داشتیم داوودی عملکردش بهتر از این باشد.

توقع داشتیم داودی وزنه هایش را مهار کند

محمد حسین برخواه درباره عملکرد وزنه برداران در جام فجر تاکید دارد: بچه ها به نسبت بد نبودند. یک مقدار شرایط به گونه ای شد که تمرکزمان خیلی بر روی دسته 109 کیلوگرم بود. چون رقابت سنگین بود و ملی پوشان رقیب خوبی داشتند. درواقع تا دقیقه 90 احتمال داشت مدال طلا و نقره ما به نقره و برنز تبدیل گردد.

برخواه در پاسخ به این پرسش که آیا در طول مسابقه از علی داودی غافل شدید، می گوید:تمرکز ما روی دسته 109 کیلوگرم بود اما انتظار داشتیم داودی هم بتواند وزنه های انتخابی اش را مهار کند چون وزنه هایی بود که در تمرینات آنها را مهار نموده بود. امیدواریم او در مسابقات آسیایی بتواند رکوردهای بهتری ثبت کند.

برخواه در خصوص حضور سعید علی حسینی و سهراب مرادی در اردوی تیم ملی نیز اعتقاد دارد: سعید علی حسینی وضعیتش را با علی مرادی هماهنگ می نماید. سهراب هم دنبال اعزام به هانوفر آلمان برای رسیدگی به وضعیت کمرش است.

5

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3888

به "توقع داشتیم داودی وزنه هایش را مهار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقع داشتیم داودی وزنه هایش را مهار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید