توپ های جدید دغدغه تازه تیم ساحلی در امارات

به گزارش شیوا مارکت، ن طور که در تمرینات مشهود بود این توپ ها سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند که بدون شک کار را برای دروازه بان ها بسیار سخت خواهد نمود.

توپ های جدید دغدغه تازه تیم ساحلی در امارات

به گزارش خبرنگاران ،با برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی، تیم های شرکت نماینده در جام بین قاره ای در صورت تمایل این امکان را داشتند تا روز یکشنبه در استادیوم اصلی مسابقات تمرین نمایند.

به همین خاطر همه تیم ها به جز تیم های تاهیتی و امارات تمرینات خود را براساس برنامه از پیش معین شده در استادیوم اصلی مسابقات برگزار کردند که تمرین تیم ایران هم از ساعت 20:30 به وقت امارات شروع شد.

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ایران از نشاط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و به مرور چند حرکت تاکتیکی پرداختند.از نکات قابل توجه باید به انجام تمرینات با توپ جدید معرفی شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اشاره نمود که نسبت به استانداردهای توپ های مورد استفاده قرار گرفته پیشین در ادوار گذشته، بسیار متفاوت بود و موجب تعجب درواز ه بانان تیم ملی شد.پیمان حسینی دروزه بان تیم ایران ردباره این توپ ها می گوید:توپ های جدید سازمان جهانی فوتبال ساحلی زیبا، اما بسیار سبک تر از توپ های سال های گذشته است. آن طور که در تمرینات مشهود بود این توپ ها سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند که بدون شک کار را برای دروازه بان ها بسیار سخت خواهد نمود.

حمید بهزادپور دیگر دروازه بان تیم ساحلی هم گفت:بک وزن بودن توپ ها باعث شده تا در ضربات شوت دچار تغییر مسیر شوند که به همین دلیل کار برای دروازه بان ها سخت شده است.به نظرم درون چارچوب دروازه باید بسیار بیشتر از قبل هوشیار باشیم چراکه شرایط توپ های جدید احتمال ضریب اشتباه را می تواند افزایش بدهد.

3-220

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1725

به "توپ های جدید دغدغه تازه تیم ساحلی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ های جدید دغدغه تازه تیم ساحلی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید