تیاگو خطاب به مسئولان بوندس لیگا: واقع بین باشید و دست از دیوانه بازی بردارید!

به گزارش شیوا مارکت، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به مسئولان فوتبال آلمان به خاطر خودداری از لغو بازی های بوندس لیگا تاخت.

تیاگو خطاب به مسئولان بوندس لیگا: واقع بین باشید و دست از دیوانه بازی بردارید!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تمامی لیگ های معتبر اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی های خود را به حالت تعلیق درآورده اند، مسئولان فوتبال آلمان همچنان به برگزاری بازی های شان اصرار می ورزند و قرار است که بازی های هفته بیست وششم بوندس لیگا پشت درهای بسته انجام گردد.

سری A ایتالیا و لالیگای اسپانیا اولین لیگ هایی بودند که لغو بازی های شان را اعلام کردند و پس از آنها لیگ های هلند، فرانسه و انگلیس هم همین راه را در پیش گرفتند. حتی یوفا نیز به لغو بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا رضایت داده است. اما ظاهراً مسئولان فوتبال آلمان معتقدند که بازی پشت درهای بسته خطری برای بازیکنان و مربیان شاغل در این لیگ ندارد و همین موضوع خشم تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ را برانگیخته به خصوص که او طی یک روز اخیر خبر ابتلای سه تن از بازیکنان لیگ های مطرح اروپا از جمله دانیله روگانی در یوونتوس، کالون هادسون اودوی در چلسی و مانولو گابیادینی در سامپدوریا را شنیده است.

تیاگو در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به مسئولان فوتبال آلمان نوشت: این دیوانگی است. لطفاً دست از سپری کردن وقت تان به بطالت بردارید، به خودتان بیاید و واقع بین باشید. بیاید رو راست باشیم. در زندگی مسائل و اولویت های بسیاری مهمتری از هر ورزشی وجود دارد.

در حال حاضر به نظر نمی رسد که آلمانی ها برنامه ای برای لغو بازی های شان داشته باشند به ویژه که کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از پیش رفتن برنامه تیمش برای سفر به برلین و مصاف با یونیون برلین در روز شنبه خبر داده است.

او گفت: درباره مسابقه فردا تصمیم بر این شده که بازی برگزار گردد. بازی هفته آینده مان مقابل چلسی لغو شده و یوفا این موضوع را به اطلاع ما رسانده است، اما ما فردا بازی می کنیم.

بایرن مونیخ فردا بدون حضور تماشاگر مقابل یونیون برلین به میدان می رود و رومنیگه از طرفداران تیمش خواست که از تجمع پشت درهای استادیوم خودداری نمایند، کاری که طرفداران پاری سن ژرمن پس از بازی اخیر تیم شان مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17212

به "تیاگو خطاب به مسئولان بوندس لیگا: واقع بین باشید و دست از دیوانه بازی بردارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیاگو خطاب به مسئولان بوندس لیگا: واقع بین باشید و دست از دیوانه بازی بردارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید