جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می گردد.

جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می گردد

نادر سحرخیز با بیان اینکه حضور توریستان در شهرستان نمونه توریستی رامسر موجب برگزاری جشنواره های متنوع شده، گفت: برگزاری این جشنواره ها نیز برای ما تبدیل به فرصت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان رامسر برگزاری این رویدادهای فرهنگی متنوع را در شهرهای توریستی ضروری دانست و اعلام نمود: تاثیرات فرهنگی این گونه برنامه ها به مراتب مهمتر و تاثیرگذارتر از دیگر شیوه های تبلیغی برای جذب توریست است، چرا که جذب و حضور توریستان در این جشنواره ها ضمن معرفی ظرفیت های منطقه می تواند تبعات منفی توریستان را کاهش دهد.

او از اجرای جشنواره گل بهار نارنج در ابتدای سال 1402 اطلاع داد و بیان نمود: این برنامه ها با پیگیری مردم روستا اتفاق می افتد تا دوستداران برنامه های فرهنگی با آداب و رسوم روستایی آشنا شوند.

سحرخیز در خاتمه اعلام نمود: رامسر شهر جشنواره هاست و روند رو به رشد جشنواره ها خود گواه این موضوع است که ساکنین این شهر چقدر به فرهنگ و رسومشان پایبند و علاقمندند در قالب این جشنواره ها این فرهنگ زیبا را به نمایش بگذارد.

او تعداد جشنواره ها را در شهر رامسر بیش از 10 مورد در سال برشمرد و گفت: این جشنواره ها در تقویم رویدادهای شهرستان به ثبت رسیده و رو به رشد است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30035

به "جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید