خداحافظی با جام جهانی فوتسال 2020

به گزارش شیوا مارکت، جام جهانی فوتسال که قرار بود سال جاری برگزار گردد به تعویق افتاد

خداحافظی با جام جهانی فوتسال 2020

به گزارش خبرنگاران، با اعلام یک سایت آرژانتینی، فیفا با پیشنهاد لیتوانی برای تعویق یک ساله جام جهانی فوتسال 2020 موافقت نموده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود تا روز گذشته فیفا به صورت رسمی تصمیم خود را مبنی بر برگزاری یا تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 اعلام کند، هنوز این اتفاق رخ نداده است. طبق برنامه، این بازی ها باید از 12 سپتامبر تا 4 اکتبر 2020 به میزبانی لیتوانی برگزار گردد اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

سایت آرژانتینی pasionfutsal در همین ارتباط اعلام نمود که جام جهانی فوتسال سال آینده در ماه سپتامبر برگزار می گردد و این بازی ها یک سال به تعویق افتاده است.

  • رئیس کمیته پزشکی فیفا: برای شروع مسابقات فوتبال باید چند ماه صبر کرد
  • اولین قانون پساکرونایی فیفا؛ 5 تعویض در هر بازی

این سایت نوشت: باتوجه به همه گیری ویروس کووید -19، واقعیت این است که جام جهانی فوتسال در زمان مقرر برگزار نمی گردد. فدراسیون لیتوانی به فیفا پیشنهاد نموده است که این مسابقات در همان تاریخ سال بعد برگزار گردد و این اتفاق تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد {...} طبق اطلاعات ما کمیته اجرایی فیفا پیشنهاد لیتوانی را برای برگزاری مسابقات در همان ماه اما در سال 2021 پذیرفته است.

همچنین ادگار استانکویوسیوس دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی هم چند روز پیش در مصاحبه با سایت 15min اعلام نموده بود که لیتوانی مرتب با فیفا در ارتباط است و منطقی است که مسابقات جام جهانی به سال آینده موکول گردد. وی گفته بود: بهترین زمان برگزاری جام جهانی برای ما سپتامبر 2021 است.

  • اولین یاری اقتصادی فیفا از 12 اردیبهشت در حساب فدراسیون ها

مسابقات انتخابی جام جهانی هنوز در قاره آسیا و آمریکا برگزار نشده است و ملاقات پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا هم باقی مانده است.

تعویق جام جهانی فوتسال یکی از اتفاقاتی است که کمیته فوتسال و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران هم از آن استقبال می نماید

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19533

به "خداحافظی با جام جهانی فوتسال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با جام جهانی فوتسال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید