خرم الحسینی: یک درصد هم به سقوط فکر نمی کنیم، با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی پیدا می کنیم

به گزارش شیوا مارکت، محمد خرم الحسینی، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که آنها یک درصد هم به سقوط فکر نمی نمایند.

خرم الحسینی: یک درصد هم به سقوط فکر نمی کنیم، با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی پیدا می کنیم

محمد خرم الحسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: با تیمی روبه رو شدیم که نیم فصل دوم را خیلی خوب آغاز نموده و به هیچ عنوان کار آسانی نداشتیم. با این حال بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم که متأسفانه به هدر رفت. می توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

وی درباره اینکه ادامه این فرایند می تواند ماشین سازی را به منطقه خطر و سقوط نزدیک کند، خاطر نشان کرد: ما یک درصد هم به سقوط فکر نمی کنیم. همین الان در رتبه نهم قرار داریم که صندلی امنی است. قرار هم نیست که مدام امتیاز از دست بدهیم. اصلاً هر تیمی روز خوب و بد دارد. ما از لحاظ شخصیت تیمی شرایط خوبی داشتیم و در همین فصل برابر مدعیانی مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور خوب عمل کردیم. مطمئناً در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائمشهر توضیح داد: ما میزبان هستیم و باید از این بازی نهایت استفاده را ببریم. نساجی با اینکه در این چند هفته نتایج خوبی نگرفته، اما تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. ما محکوم به دریافت سه امتیاز هستیم و با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی در جدول پیدا می کنیم.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16058

به "خرم الحسینی: یک درصد هم به سقوط فکر نمی کنیم، با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی پیدا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرم الحسینی: یک درصد هم به سقوط فکر نمی کنیم، با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی پیدا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید