دروسی: بوکاجونیورز پرشورترین هواداران فوتبال را دارد

به گزارش شیوا مارکت، هافبک پیشین رم از هواداران بوکاجونیورز تمجید ویژه ای کرد و گفت که با جدیت در این تیم بازی خواهد کرد.

دروسی: بوکاجونیورز پرشورترین هواداران فوتبال را دارد

به گزارش خبرنگاران، دانیله دروسی که پس از 18 سال حضور در رم، در این تابستان از جالوروسی جدا و با قرارداد کوتاه مدتی به بوکاجونیورز پیوست، در خصوص پیوستنش به این تیم آرژانتینی گفت: می خواهم این روزها در دل تیم باشم و بیشتر به از بوکاجونیورز شناخت پیدا کنم.

این هافبک 36 ساله که پس از تمدید نشدن قراردادش توسط باشکاه رم، با ثبت 615 بازی و 63 گل زده به حضورش در رم پایان داد و راهی بوکاجونیورز شد، شرح داد: استقبالی که هواداران از من در فرودگاه کردند، فوق العاده بود. تنها راهی که می توانم با آن پاسخ این همه محبت را بدهم و از هواداران تشکر کنم، این است که تا جایی که می توانم کارم را با جدیت انجام دهم.

وی اضافه کرد: باید با جدیت کاری نشان دهم که همه ما - خودش و مدیران باشگاه بوکاجونیورز - انتخاب درستی کردیم. پس از ترک رم در گفت وگویی که با نیکلاس بوردیسو - مدیر ورزشی بوکاجونیورز - داشتم، ابتدا به پشنهاد آنها پاسخ مثبت دادم، اما بعداً درخواست کردم که کمی به من فرصت بدهند تا در این خصوص فکر کنم.

دروسی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: اینکه در سن 36 سالگی به یکباره می خواستم همه چیز را تغییر دهم، چیزی بود که می توانست در من ایجاد ترس کند، اما بوکاجونیورز جایی است که در من ایجاد انگیزه کرد و نیکلاس بوردیسو باعث شد تا نسبت به انجام این کار مردد نباشم. او به من گرفت که در بوکاجونیورز افراد حرفه ای هستند و من هم حرفش را باور کردم. نیکلاس دوست من است و قطعاً مرا جایی نمی برد که مناسب من نباشد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من نیاز به جدیت افراد در کار با همان ساختاری که در اروپا هست، دارم و چیزی که اینجا دیده ام این است که بوکاجونیورز محل مناسبی برای کار کردن است. بارها از خود پرسیده ام که من 20 سال در کشوری بازی کرده ام که 24 ساعت شبانه روز را با فوتبال زندگی می کنند. می توانستم به لیگی بروم که آرام تر باشد و فرصت استراحت هم داشته باشم، اما من تنها یک راه را می شناسم و آن جدیت در کار است، برای همین تصمیم دریافت به جایی بیایم که پرشورترین هواداران در فوتبال را دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8953

به "دروسی: بوکاجونیورز پرشورترین هواداران فوتبال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروسی: بوکاجونیورز پرشورترین هواداران فوتبال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید