دورتموند پیوستن سانچو به منچستریونایتد را تأیید کرد

به گزارش شیوا مارکت، هافبک آلمانی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند فصل آینده پیراهن منچستریونایتد را به تن خواهد کرد.

دورتموند پیوستن سانچو به منچستریونایتد را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بوروسیا دورتموند به طور رسمی خبر از توافق با منچستریونایتد بر سر انتقال جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ در ازای 85 میلیون یورو خبر داد.

هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در این باره گفت: توافق کلی با منچستریونایتد (بر سر جیدون سانچو) اجرا شده است، هر چند هنوز کارهایی برای رسمی کردن این انتقال به جای مانده است. جیدون رؤیای ترک دورتموند را داشت. ما دوست داشتیم سانچو را حفظ کنیم، به همین علت از رفتن او ناراحتیم.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا پیش از این خبر داده بود، توافق شخصی با سانچو برای عقد قرارداد تا سال 2026 با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر اجرا شده است.

منچستریونایتد تابستان گذشته در پی جذب این بازیکن بود، اما در نهایت با دورتموندی ها به توافق نرسید. این باشگاه انگلیسی تابستان گذشته حاضر نشد رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع خود (دریافت 120 میلیون یورو) کوتاه بیاید.

سانچو 21 ساله که تا سال 2023 تحت قرارداد بوروسیا دورتموند است، فصل اخیر در 38 بازی از رقابت های مختلف آمار 16 گل زده و 21 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29525

به "دورتموند پیوستن سانچو به منچستریونایتد را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند پیوستن سانچو به منچستریونایتد را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید