ملاقات شهرداری گنبدکاووس با پیغام مشهد برگزار خواهد شد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/گلستان با توجه به اما و اگرهایی که در مورد برگزار شدن یا نشدن بازی فردای تیم های والیبال شهرداری گنبدکاووس و پیغام مشهد وجود داشت، مدیر روابط عمومی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این بازی فردا برگزار خواهد شد.

ملاقات شهرداری گنبدکاووس با پیغام مشهد برگزار خواهد شد

پس از 50 روز تعطیلی لیگ برتر والیبال به منظور حضور تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک، طبق برنامه از فردا مسابقات لیگ برتر با برگزاری بازی های لغو شده از هفته ششم، از سر گرفته خواهد شد اما چهارشنبه هفته گذشته روابط عمومی فدراسیون والیبال به نقل از منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ اظهار داشت که دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران در حالی روز یکشنبه 29 دی انجام می گردد که تیم های پیغام خراسان و شهروند اراک به علت عدم پرداخت بدهی خود به فدراسیون در مهلت مقرر و بی توجهی به اخطار کتبی، برگزار نخواهد شد.

با وجود این مسئله اما با توجه به حضور تیم مشهدی در گلستان، احتمال برگزاری مسابقه این تیم با شهرداری گنبدکاووس قوت گرفت تا اینکه مدیر روابط عمومی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از برگزاری این مسابقه در موعد مقرر خبرداد.

رسول آتابای در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی فردای(یکشنبه) تیم شهردای گنبدکاووس با پیغام خراسان طبق برنامه، ساعت 16 در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15422

به "ملاقات شهرداری گنبدکاووس با پیغام مشهد برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات شهرداری گنبدکاووس با پیغام مشهد برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید