راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

به گزارش شیوا مارکت، کفش های عروسکی تاریخچه طولانی و جالبی دارند! این کفش ها در دوره های مختلف به دنیای مد وارد و از آن خارج گردیده اند. صندلی مدل های زیبای کفش عروسی بیشتر در روز های گرم بهار و تابستان خلاصه می شوند. اگر می خواهید در مورد این مدل کفش بیشتر بدانید، در مطلب راهنمای خرید کفش عروسکی با ما همراه باشید. در ادامه، تاریخچه ای کوتاه از کفش های عروسکی ارائه می گردد. سپس به چند استایل پیشنهادی مناسب با کفش عروسکی و چند نکته به عنوان راهنمای خرید کفش های عروسکی می پردازیم.

راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

تاریخچۀ کوتاه کفش عروسکی

این مدل کفش در واقع اقتباسی از کفش های باله هستند. هرچند کفش های باله اولین بار در قرن 18 به وجود آمدند، اما این مدل کفش عروسکی که این روزها در دنیای مد می بینیم را سالواتور کاپاتزیو (Salvatore Capezio) یک کفاش ایتالیایی ساخت. بعد از دیدن پتانسیل هایی که کفش های ساخته کاپاتزیو داشت، یک طراح مد امریکایی به نام کلر مک کاردل (Claire Mccardell) از کاپاتزیو خواست که یک پاشنه تخت محکم به آن ها اضافه کند تا او بتواند از آن ها در کالکشن 1941 خود استفاده کند.

در سال 1947، رُز رپتو (Rose Reppetto)) مدل مشهور کفش عروسکی اش را بر اساس آن ساخت و بعد از آن بود که این استایل کفش در دنیای کفش های زنانه شناخته شد. طی سال ها، پرنسس دایانا (Princess Diana) و آدری هپبورن (Audrey Hepburn) عاشق این مدل کفش بودند و در اکثر مواقع از این مدل کفش زنانه استفاده می کردند. همین موضوع باعث افزاش محبوبیت این مدل کفش ها در سرتاسر دنیا شد.

علی رغم به روز رسانی این مدل مانند افزودن سگک، به کارگیری پارچه جدید، طراحی اشکال جدید، افزودن بند و چیزهایی از این قبیل، مدل کلاسیک کفش عروسکی تغییر چندانی پیدا نکرد. کفش های عروسکی استایلی راحت و زیبا خلق می نمایند و با هر استایلی هماهنگ هستند.

دو روش برای پوشیدن کفش عروسکی

اگر چه می توانید هر کفشی را برای چند استایل مختلف بهره ببرید اما در اینجا می خواهیم دو استایل متفاوت با کفش عروسکی را آنالیز کنیم.

1- کفش عروسکی با شلوار جذب

  • اگر می خواهید کفش عروسکی خودتان را با یک شلوار جذب بپوشید یادتان باشد که رنگ شلوار با کفش متفاوت باشد زیرا این تضاد ایجاد گردیده زیبایی کفش و پای شما را دوچندان می نماید، در صورتی که کفش و شلوار یکرنگ انتخاب گردد، این زیبایی را از بین می برد.
  • کفش عروسکیتان در کنار یک شلوار جذب با یک مانتو طرح دار می تواند استایلی فوق العاده برایتان خلق کند. مانتوهای بهاره و تابستانه که لخت و نازک هستند بهترین گزینه برای این استایل هستند.
  • کفش عروسکی می تواند یک گزینه مناسب برای مکان های رسمی باشد؛ در این صورت بهتر است آن را با یک شلوار جذب و یک مانتو کتی ساده بپوشید. تأثیر یک روسری ابریشمی طرح دار با رنگ های جذاب و زنده را از قلم نیاندازید.

2- کفش عروسکی با شلوار گشاد

  • ایجاد یک استایل شیک با شلوار گشاد برای اکثر افراد کار دشواری است، اما کفش عروسکی می تواند کار را برای شما راحت کند. در این مورد توصیه می کنیم که از شلوارهای گشاد با رنگ روشن بهره ببرید تا رنگ کفش عروسکیتان بیشتر نمایان گردد.
  • همراهی با شلوارهای گشاد تنها از عهده مانتوهای گشاد برمی آید. رنگ و طرح مانتو در این استایل از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما به یاد داشته باشید که گشادی مانتو و شلوار باید هماهنگی مناسبی داشته باشند.

نکات مهم برای خرید کفش عروسکی

1- به دنبال کفش عروسکی باشید که کاملاً به روز باشد. اگرچه کفش های عروسکی کلاسیک هنوز و همچنان کارایی اولیه خود را دارند، اما مدل های متنوع زیادی در بازار موجود است که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. کفش های عروسکی سگک دار، این روزها یکی از محبوب ترین کفش های عروسکی هستند. علاوه بر این مدل می توانید با یک کفش عروسکی بنددار استایلی متفاوت و زیبا برای خود خلق کنید.

پیرو مد روز باشید

2- حدود قیمتی که می خواهید خرید کنید را تعیین کنید. کفش های عروسکی را در تمام برندها و مغازه های کفش فروشی با قیمت های متفاوت می توانید بیابید، اما به یاد داشته باشید کفش های ارزان ممکن است عمر طولانی نداشته باشند و در مقایسه با کفش های گران قیمت چندان راحت نیستند. بنابراین، در مورد اینکه این مدل کفش را برای چه مواقعی می خواهید تصمیم گیری نموده و سپس خرید کنید.

سر کیسه را کمی شل کنید

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: وبلاگ بامیلو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 731

به "راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید