روش های ترکیب رنگ های شاد با تم خنثی در دکوراسیون داخلی

به گزارش شیوا مارکت، استفاده از تم خنثی در دکوراسیون همواره جزء ایمن ترین و انعطاف پذیرترین رنگ های موجود در بازار است. این رنگ ها به آسانی با آخرین مدهای روز طراحی هماهنگ می شوند و به دیگر گزینه های رنگی به خوبی اجازه خودنمایی می دهند. حتی اگر قرار است تابلو های زیادی را بروی دیوار منزلتان نصب کنید بازهم رنگ های خنثی بهترین گزینه خواهد بود زیرا چنین آثاری را به روشی کاملا مناسب در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد طوریکه هر فردی با دیدن آنها لذت خواهد برد.

روش های ترکیب رنگ های شاد با تم خنثی در دکوراسیون داخلی

اما شاید بهترین دلیل رجحان تم های خنثی نسبت به سایر تم های رنگی در دکوراسیون داخلی ، اتمسفر و جوی باشد که آنها در خانه ایجاد می نمایند. دکوراسیون های خنثی می توانند روشن و دعوت نماینده یا تیره و عاشقانه و یا حتی لوکس و باشکوه باشند. خانه هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهیم شد از چنین تم هایی در ترکیب با سایر رنگ های متنوع به روشی کاملا مناسب استفاده نموده اند.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه

خانه ای که در زیر مشاهده می کنید یکی از بهترین و خلاقانه ترین ترکیب های رنگی را در دکوراسیون داخلی خود پیاده نموده است. تم تک رنگ دکوراسیون این خانه ناگهان به صحنه ای دراماتیک از غروب خورشید تبدیل می گردد. استفاده از این ترکیب باعث شده جلوه بصری بسیار گرمی در خانه ایجاد گردد بدون اینکه در چشم بیش از اندازه خودنمایی کند. طراحان، این نمای زیبا را به خواسته مالکین خانه که خواهان فضایی روشن، دلباز و ساده بودند، اجرایی کردند.

درست در قسمت راست همین دیوار، آشپزخانه واقع شده است که پنجره ایی عظیم، دیوار تزیین شده با موزاییک های نقش و نگار دار را روشن می نماید. در ادامه هم اتاق نشیمن و هم آشپزخانه از حضور شومینه ای زیبا و گرم بهره می برند، البته شعله های این شومینه الکتریکی، مصنوعی هستند!

جدیدترین و زیباترین مدل های شومینه در طرح های کلاسیک و مدرن

اما آپارتمان دوم رویه ای متفاوت را در پیش گرفته، ترکیب تم خنثی دکوراسیون با تن های آبی-خاکستری، تابلوهای عظیم و درب های گلاس کمد و کابینت های دخیره سازی فضایی بسیار گرم را بوجود آورده است.

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25463

به "روش های ترکیب رنگ های شاد با تم خنثی در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های ترکیب رنگ های شاد با تم خنثی در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید