زنگ آزمایشگاه در ایلام نواخته می گردد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/ایلام مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برنامه های روز علوم آزمایشگاهی را اعلام نمود.

زنگ آزمایشگاه در ایلام نواخته می گردد

سعدالله نبوی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: انجام آزمایش در علوم تجربی،نقش مؤثری در یادگیری عمیق و پایدار دانش آموز دارد و این امر نه تنها سبب ایجاد انگیزه در دانش آموزان می گردد، بلکه آنها را با مراحل اکتشاف علم و روش علمی آشنا می نماید تا مطالب را از نو کشف و تجربه نمایند.

وی گفت: پژوهش سرای فرهیختگان ایلام با همراهی و همکاری سایر نهادهای همکار در راستای گرامیداشت این روز در هفته گرامیداشت آزمایشگاهی برنامه های متنوعی و مختلفی از جمله نواختن زنگ آزمایشگاه علوم، برگزاری وبینارهای تخصصی، برگزاری لایو (پخش زنده) آزمایش های مختلف، برگزاری مسابقات آزمایشگاهی و …. را تدارک دیده است.

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام توضیح داد: فعالیت های آزمایشگاهی قلب تپنده پژوهش های نوین بوده و همگی بر ضرورت و اهمیت آن در رسیدن به سطوح بالاتر شناختی واقفیم. بنابراین از دبیران و دانش آموزان دعوت می گردد با دنبال کردن کانال های پژوهش سراها و شرکت در برنامه های این مراکز در شکوفایی استعدادهای خود و دیگران اهتمام به ورزید.

نبوی نژاد ادامه داد: برنامه اولین روز آزمایشگاه با نواختن زنگ آزمایشگاه علوم به وسیله مسئولان استانی و شهرستانی به صورت لایو (پخش زنده) به وسیله کانال شاد پژوهش سرای فرهیختگان ایلام در روز سه شنبه 11 آبان از ساعت 11 تا 12 شروع می گردد.

وی گفت: در این مراسم از دانش آموزان برگزیده کشوری مسابقات آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29694

به "زنگ آزمایشگاه در ایلام نواخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ آزمایشگاه در ایلام نواخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید