سیدجلال دست برانکو را بالا برد

به گزارش شیوا مارکت، قبل از آغاز بازی طرفداران پرسپولیس همان قدر که علیه منصوریان شعار دادند، مسلمان را تشویق کردند.

سیدجلال دست برانکو را بالا برد

به گزارش خبرنگاران ،

تونل افتخار برای سیدجلال

به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی مراسمی قبل از آغاز بازی پرسپولیس - ذوب آهن از سوی سازمان لیگ برای این بازیکن برگزار و هدایایی به رسم یادبود به او تقدیم شد بازیکنان دو تیم هم در اقدامی جالب توجه با ساختن یک تونل کاپیتان تیم پرسپولیس را برای دریافت هدیه خود همراهی کردند. سیدجلال بعد از دریافت جوایز و دسته گل دست برانکو سرمربی پرسپولیس را بالا برد و از او تقدیر کرد. در ان میان از کاپیتتان سرخ ها خواسته شد میکروفن را گرفته و برای طرفداران صحبت کند که او از این کار امتناع کرد.این بار سازمان لیگ پیراهن تیم ملی با شماره 115 را به سیدجلال اهدا کرد.

در این لحظات طرح موزائیکی طرفداران پرسپولیس با شماره 4 در سگوهای روبروی صندلی استادیوم آزادی انجام شد.دقیقه 4 هم طرفداران پرسپولیس نام کاپیتان تیم محبوب شان را فریاد زدند.بنر تصویر سدجلال هم مقابل سکوها نصب شده بود تا روزی خاطره انگیز برای او رقم بخورد.

مسلمان در آغوش برانکو

همان طور که انتظار می رفت محسن مسلمان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و نشان دا مسئله ای با اعضای تی سابقش ندارد.قبل از آغاز بازی طرفداران پرسپولیس همان قدر که علیه منصوریان شعار دادند ، مسلمان را تشویق کردند.هافبک سابق سرخ ها هم که بازو بند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته بود با دستته گل سراغ برانکو رفت و ایوانکوویچ هم استقابل گرمی از او داشت و مسلمان را در آغوش گرفت.مسلمان با همه نیمکت نشنان و بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کرد و وارد میدان شد.

داوری پر حرف و حدیث سیدعلی

داوری سیدعلی در لحظات سرانجامی نیمه اول صدای اعتراض پرسپولیسی ها و برانکو را ردر آورد.بعد از اینکه این داور خطای فخرالدینی روی عالیشاه را گرفت به خاطر اعتراض هافبک پرسپولیس او را با کارت زرد جریمه کرد.همچنین زمانی که داور بازی سوت سرانجام نیمه اول را به صدا درآورد علیپور به سیدعلی معترض بود که این مساله باعث شد تا داور یک کارت زرد به او بدهد. بعد از این مساله بیرانوند و برانکو هم به سراغ داور بازی رفتند و برای لحظاتی جو استادیوم ملتهب شد این مسئله برای لحظاتی شعار طرفداران را علیه تیم داوری در پی داشت.در این اعتراض ها محسن مسلمان هم حضور داشت و به داور بازی اعلام داشت چرا فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفته است.در ادامه بازیکنان ذوب آهن در حمایت از مسلمان به سیدعلی اعتراض کردند.

3-350

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2378

به "سیدجلال دست برانکو را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال دست برانکو را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید