شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد

به گزارش شیوا مارکت، شخصیت شناسی افراد براساس ماه تولد آنها به طور علمی نه اثبات شده و نه کاملا رد می گردد و شاید بخشی از شخصیت افراد به ماه تولد آنها مربوط باشد.

شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد

شخصیت شناسی افراد از روی ماهی که در آن متولد شده اند بین مردم بسیار رواج داشته و محبوب می باشد. اگرچه این نوع شخصیت شناسی هنوز به طور علمی و دقیق اثبات نشده اما شواهدی وجود دارد که باعث می شود نتوان آن را به طورکلی رد کرد و نادیده گرفت. حتی بعضی از تحقیقات علمی وجود ارتباط بین فصل تولد و بعضی بیماریها یا ویژگیهای ذهنی و جسمی افراد را اثبات نموده است. همه اینها نشان می دهند که تاثیر فصل و ماه تولد روی صفات و خلق و خوی آدم ها، شاید به طور کلی خرافه نباشد اما به طور قطع ماه تولد نمی تواند به هیچ عنوان تاییدنماینده تمام صفات و خصوصیات افراد باشد چرا که خصوصیات رفتاری انسان ها بستگی به عوامل متعددی دارد و ماه تولد و تاثیر انرژی های کیهانی هنگام تولد تنها بخش خیلی کوچیکی از آن را تشکیل می دهد. در زیر به ویژگی های شخصیتی افراد با توجه به ماه تولد و با تفکیک جنسیتی اشاره شده که برگرفته از طالع بینی هندی می باشد.

شخصیت شناسی متولدین فروردین ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین فروردین ماه اشاره شده است که آنها افرادی پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا، لایق و کاردان، عاشق قدرت بی صبر و طاقت، اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقع، ریاست ماب، با اعتماد به نفس، سازنده، دارای نگاه به آینده، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد، با مدیریت عالی، متنفر از مداخله دیگران، فعال و جنجالی، با شهامت، بامطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوع، با حس مسولیت، پرانرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف تر از ظاهر، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی و هوشمند می باشند.

فروردین ماه: متولدین مرد

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی نماید، رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

فروردین ماه: متولدین زن

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیت های زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری برمی آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می باشد. عصبانیت هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می باشد.

شخصیت شناسی متولدین اردیبهشت ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین اردیبهشت ماه اشاره شده است که آنها افرادی خیلی قانع، شکیبا و آرام، پرتحمل، عاشق مالکیت، حسود، متعصب، اهل اعتدال، بامحبت، خیلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می گیرد، واقعا وفادار ، مخالف افراط، با سلیقه خوشگل پسند، پول دوست، همواره راضی، مصمم، پرکار، سخاوتمند، متین و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می شود، اهل مادیات، دنبال زندگی شیرین، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می نماید، تمام نماینده کارها، رییس فعال و لایق، با همه کنار می آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، یاری رسان، دارای قلبی عظیم، مسلط به نفس، دارای عزت نفس، عاشق گل و زیبایی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه مند به موسیقی، قدرشناس، مخالف عجله، دارای تحمل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد می باشند.

اردیبهشت ماه: متولدین مرد

دیر ناراحت می شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم می ریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویایی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه اش قهر نمی نماید. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه مند است پسر داشته باشد.

اردیبهشت ماه: متولدین زن

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت گیر، همسری فداکار و یاری دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. ازبسیاری جهات نمک رندگی محسوب می شود، دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست، در عشق بی پرواست، در شیک پوشی هوادار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد.

خرداد

شخصیت شناسی متولدین خردادماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین خرداد ماه اشاره شده است که آنها افرادی اهل تنوع، واقعا باهوش، سریع الانتقال، غیر پایدار، عاشق کارهای فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی نماید، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، باسلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس، منطقی، عاشق حرکت، متنفر از تقلب، از کار طولانی خسته می شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی شود، نرم و غیرمستقیم حرف می زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ، دارای قوه تخیل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز می باشند.

خردادماه: متولدین مرد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

خردادماه: متولدین زن

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما احتیاج دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

شخصیت شناسی متولدین تیرماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین تیرماه اشاره شده است که آنها افرادی حساس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار باسلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وفا، رفیق باز، صرفه جو و مالی، محتاج به یاری دیگران، پر محبت، مطیع همسر، متنفر از انتقاد، باهوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیشقدم نمی شود، همسری با وفا، گاهی خوب و گاهی بد، عاشق عتیقه و اشیا کهنه، اهل تدارک و آذوقه، مادیگرا و پول پرست، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، شکیبا و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز، ظریف، شکیب، صمیمی، محافظه کار، اهل ریسک نیست، میهن پرست، انتقامجو، وسواسی و مهربان می باشند.

تیرماه: متولدین مرد

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

تیرماه: متولدین زن

با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در دوران مادری یک زن کم نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می شود و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

شخصیت شناسی متولدین مردادماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین مرداد ماه اشاره شده است که آنها افرادی پرمحبت، متنفر از دروغ، واقعا قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود عظیم بین، مقتدر، مودب، کوشا، با ثبات و پایدار، با اراده، اهل معنویات، عاشق تعریف و تمجید، با شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می خورد، پر انرژی، بلند نظر، صادق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجملی، لجوج، حساس، پر توقع، پر تحمل، دوستِ واقعی، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کارآمد، دست و دلباز، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همواره تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی می شود، بسیار مودب و مورد احترام مردم می باشند.

مردادماه: متولدین مرد

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی تواند زندگی کند، دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدم های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تماتم انجام می دهند.

مردادماه: متولدین زن

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می کوشد فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

شخصیت شناسی متولدین شهریورماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین شهریور ماه اشاره شده است که آنها افرادی حساس، باهوش، شاد و سرحال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول، بدپیله، کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، شکیبا و آرام، عاشق سلامت خود، متکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پرانرژی، مبتکر، اهل اعتدال، یاری رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، دور از جر و بحث، گول زرق و برق را نمی خورد، فرشته خو، درس خوان، چابک، خیال پردا، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پرتوقع، اهل همدردی، زودرنج، قاطع، دوراندیش، خرده گیر و خورده بین می باشند.

شهریورماه: متولدین مرد

آتش عشق این مرد بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. برانگیختن احساساتش کار دشواری است. او می تواند سال های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهایی که مورد علاقه همسرش است فکر می نماید و به آنها اهمیت می دهد.

شهریورماه: متولدین زن

بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر، خوش قلب، خواهان عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمایید. در هیچ کاری زیاده روی نمی نماید و خوب می تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می دهد.

شخصیت شناسی متولدین مهرماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین مهر ماه اشاره شده است که آنها افرادی اهل اعتدال، پشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، متین، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، انتقامجو، از بی بند و باری متنفر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد و خوش بین می باشند.

مهرماه: متولدین مرد

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همواره به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاور دنیا را د رجوار خود دارید.

مهرماه: متولدین زن

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علایم قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد.

شخصیت شناسی متولدین آبان ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین آبان ماه اشاره شده است که آنها افرادی قوی و قدرتمند، مصمم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حساس و خجول، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویات، عاشق مسایل مرموز، مشکوک و کنجکاو و تودار، پایدار و با ثبات، محقق ورزیده، کاشف و دانشمند، علاقه مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می خواند، دارای روح قوی، امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمل، فناناپذیر، عاشق تولد مجدد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و دنیا، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر ،کمال گرا و اهل معنویات می باشند.

آبان ماه: متولدین مرد

تیز هوش، با اراده، خواهان هدف های عظیم، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرنک است.

آبان ماه: متولدین زن

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

شخصیت شناسی متولدین آذر ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین آذر ماه اشاره شده است که آنها افرادی پر شانس ، ساده و بی آلایش، عاشق تعلیم و تربیت، سازش کار، با هوش و با نشاط، اهل دین و مذهب و معنویات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتنی، علاقه مند به مسافرت و گردش، اجتماعی و خوشمشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالاک، یک دفعه حرف شیرین می پراند، انعطاف پذیر، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژی، علاقه مند به معاشرت و دوست یابی، مرتب کار عوض می نماید، عاشق تنوع، شاد و خندان، با شهامت، پاک و معصوم، زودرنج، اهل فرار از مسولیت، خوش ذات، صادق، کم دقت، خوش بین، منطقی، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سوال و جواب، دمدمی مزاج، برای دوست هر کاری می نماید، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سریع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چیز فهم و مشتاق بیان حقایق می باشند.

آذرماه: متولدین مرد

صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی و هوادار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است. صاحب عظیمترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها می سازد.

آذرماه: متولدین زن

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریاست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات.

شخصیت شناسی متولدین دی ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین دی ماه اشاره شده است که آنها افرادی با شخصیت عالی، لایق و کاردان، بهترین رییس، انتقام جوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و شکیبا، مرد عمل، مقتدر، پرتحمل، جاه طلب، کوشا، واقع بین، سرکش، پولدوست، از تجربیات خود و دیگران به خوبی استفاده می نماید، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسولیت زیاد، دشمن اسراف، حسابگر، مخالف تجملات، سازمان دهنده خوب، تقریبا سیاستمدار، مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدرشناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بداخم و بدعنق، دارای حافظه قوی، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، اتوماتیک، مذهبی، مستمع خوب و گاهی اوقات لجباز می باشند.

دی ماه: متولدین مرد

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، مقام را به ثروت ترجیح می دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد نرم می شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی نماید.

دی ماه: متولدین زن

جاه طلب، کدبانو، منظم، کمی لجباز و زودرنج، همواره آراسته و خوش لباس، هدف نهایی او همواره تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است.

شخصیت شناسی متولدین بهمن ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین بهمن ماه اشاره شده است که آنها افرادی بسیار حساس، پایدار و ثابت قدم، واقعا عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعا خوب، خونسرد، روی خودش بیش از دیگران حساب می نماید، مستقل، منطقی، عاشق انسانیت، فکر دیگران را می خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، یاری رسان، آسان زندگی می نماید، پرسه زدن را دوست دارد، دارای حس ششم قوی، علاقه مند به دوستان، آزادی خواه، بلندپرواز، رام نشدنی، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تودار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرو، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذت می برد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد، سخاوتمند مخصوصا در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ول خرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظه، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتی و قدرشناس می باشند.

بهمن ماه: متولدین مرد

دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می نماید و در بیماری وسواس است. ذاتا اجتماعی است و افکاری را در سر می پروراند که اصلا عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می دارد.

بهمن ماه: متولدین زن

بسیار غافلگیر نماینده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا و همه کس است اما درعین حال از آن هیچکس نمی باشد.

شخصیت شناسی متولدین اسفندماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین اسفند ماه اشاره شده است که آنها افرادی بسیار حساس و رویایی، دارای حس ششم، اهل آرامش و ملایمت، همواره موافق، سازش کار و دارای تخیلات شدید، اصلا واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض می نماید، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیرواقعی و غیرمنطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی می شود، مهربان، علاقه مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده لوح، پول دوست، مرموز، داستان پرداز قوی، نیکوکار خجالتی، خواهان تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف، ناامید، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن تولد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، نازنین، اهل معنویات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، خواهان نوازش و احساس آرامش می باشند.

اسفندماه: متولدین مرد

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته ای دوسه بار به او بگویید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانی که به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.

اسفندماه: متولدین زن

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می نمایند. سخت رویایی و خیالباف است، به بچه ها خویش عشق می ورزد.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

پری ها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: setare.com
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23630

به "شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید