صبری فاتح دیدار انتخابی در اردوی ووشو، اوجاقی و تدبیر جدید

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، این دیدار امروز در وزن 75- کیلوگرم بین محمدمهدی گرشاسبی و یوسف صبری برگزار گشت که به فزونی صبری به خاتمه رسید و تا وی به عنوان نفر اول این وزن جواز حضور در ادامه اردوها را کسب کند.

صبری فاتح دیدار انتخابی در اردوی ووشو، اوجاقی و تدبیر جدید

اما با تصمیم کادر فنی یوسف صبری برای ماندن در اردو باید یک دیدار انتخابی دیگر هم با حمیدرضا سهندی برگزار کند. سهندی در وزن 70- کیلوگرم هرچند به محسن محمد سیفی باخت، ولی مبارزات او کادر فنی را مجاب کرد یک فرصت دیگر در اختیار او قرار دهند. این موضوع در خصوص گرشاسبی هم اجرا خواهد شد و وی در یک دیدار انتخابی با علی خورشیدی برای معین تکلیف نماینده وزن 80- کیلوگرم برگزار خواهد کرد. این مبارزات شنبه آینده 19 مردادماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی ووشو آماده حضور در رقابتهای قهرمانی جهان می شود. رقابتهایی که هر کشور دارای 5 سهمیه است و کادر فنی تیم ملی از میان اوزان مختلف می بایست 5 سانداکار اعزامی به چین را معرفی کند.

پیش از این حضور محسن ریاحی، محمد جعفری، محمد فرهادی، عرفان آهنگریان، محسن محمدسیفی، مرتضی نوروزی، میلاد عارفی مقام و یزدان میرزایی با فزونی مقابل رقبای خود به ترکیب تیم ملی رسیدند.

رقابتهای ووشو قهرمانی جهان مهرماه سالجاری در شانگهای برگزار می شود.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8530

به "صبری فاتح دیدار انتخابی در اردوی ووشو، اوجاقی و تدبیر جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبری فاتح دیدار انتخابی در اردوی ووشو، اوجاقی و تدبیر جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید