طبیعت بکر پارس آباد مغان برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است

به گزارش شیوا مارکت، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد مغان از آمادگی پارس آباد مغان برای میزبانی از گردشگران نوروزی اطلاع داد.

طبیعت بکر پارس آباد مغان برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل، علی رضا ارژنگی با اعلام این خبر گفت: مغان دارای پتانسیل و فرهنگی اصیل است که می تواند در ایام عید بیشترین درصد از مسافران نوروزی استان را به خود اختصاص دهد.

او با اشاره به ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی اضافه نمود: طبیعت بکر و زیبا و مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان مرزی پارس آباد مغان آماده استقبال از مسافران و گردشگران بوده و هماهنگی های لازم با تمامی کمیته های ستاد خدمات نوروزی صورت گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد مغان اضافه نمود: این شهرستان با قرار دریافت در کنار رود زیبا و دیدنی ارس و همچنین هم مرزی با کشور آذربایجان می تواند گردشگران را شیفته خود بکند.

ارژنگی همچنین با توجه به نامگذاری 18 اسفند به روز پاکسازی محیط زیست گفت: مدیران و مردم شهرستان پارس آباد نیز همزمان با سراسر استان با حرکتی جهادی به پاک سازی شهر خواهند پرداخت.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3892

به "طبیعت بکر پارس آباد مغان برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت بکر پارس آباد مغان برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید