عبدولی و گرایی فینالیست شدند، علیاری به دیدار رده بندی راه یافت

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز یکشنبه با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در شهر شیان چین شروع شد و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

عبدولی و گرایی فینالیست شدند، علیاری به دیدار رده بندی راه یافت

بر این اساس نتایج مبارزات کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل کنچیرو فومیتا قهرمان سال 2017 دنیا از ژاپن مغلوب گردید و باتوجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریفی از کره شمالی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه 8 بر صفر نورگازی آسانگولوف از قرقیزستان را مغلوب کرد، اما در دور دوم مقابل میرجان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه 7 بر 5 مغلوب گردید و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل آرام واردانیان از ازبکستان به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 از سد دمیو ژاداریف دارنده مدال نقره دنیا از قزاقستان گذشت و راهی فینال شد.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر از سد ماخات یریژیپوف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر به فزونی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر یوتا نارا از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد مقابل چنگ هائو چن از چین تایپه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل اوزور ژوزوپبکوف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 5 مغلوب گردید و به دیدار رده بندی رفت.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5404

به "عبدولی و گرایی فینالیست شدند، علیاری به دیدار رده بندی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی و گرایی فینالیست شدند، علیاری به دیدار رده بندی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید