عرضه اولین گوشی 5 جی در آمریکا سال بعد توسط ورایزون و سامسونگ

به گزارش شیوا مارکت، اپراتور آمریکایی ورایزون و کمپانی کره ای سامسونگ اولین گوشی فوق سریع 5 جی را در آمریکا سال آینده عرضه خواهند کرد.

عرضه اولین گوشی 5 جی در آمریکا سال بعد توسط ورایزون و سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، به نوشته بلومبرگ درحالی که اپل از قافله عقب مانده و اولین آیفون مجهز به 5 جی را سال 2020 روانه بازار می نماید؛ کمپانی کره ای با همکاری ورایزون قرار است سال آینده اولین گوشی 5 جی را در آمریکا توزیع نمایند.

این عامل باعث خواهد شد تا کاربران به خاطر مزایای 5 جی دست از اپل کشیده و به سوی گوشی سامسونگ با تراشه مخصوص اتصالات نسل پنجم تلفن همراه بروند.

سرعت گوشی های 5 جی بین 50 تا 100 برابر سرعت گوشی های 4 جی است. اپل به دلیل دعوا با کوآلکوم نتوانسته خود را با رقبای اندرویدی جلو بکشد و کوشش برای نصب تراشه مودم 5 جی اینتل نیز بی نتیجه بوده است. به هرحال اپل گفته است ترجیح می دهد تا 5 جی جا بیفتد و بعداً گوشی متناسب با آن را روانه بازار کند.

سرعت مرور و دانلود در معنای واقعی بین 10 تا 20 برابر سرعت کنونی خواهد بود و فیلم های 4K در کسری از ثانیه دانلود شده و گیم ها بدون لگ بازی می شوند.

ورایزون قول داده است در فاز اول در اکتبر شهرهای هوستون، ایندیانا پلیس، لس آنجلس و ساکرامنتو را تحت پوشش 5 جی قرار دهد.

5656

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2362

به "عرضه اولین گوشی 5 جی در آمریکا سال بعد توسط ورایزون و سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولین گوشی 5 جی در آمریکا سال بعد توسط ورایزون و سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید