علیزاده: مقابل استقلال کفه ترازو به سود ما سنگین تر بود، زندگی ورزشی در محل اسکان مس رفسنجان سخت است

به گزارش شیوا مارکت، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان اعتقاد دارد زندگی ورزشی در محلی که اعضای تیم مس در آن اسکان دارند، سخت است.

علیزاده: مقابل استقلال کفه ترازو به سود ما سنگین تر بود، زندگی ورزشی در محل اسکان مس رفسنجان سخت است

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره نمایش قابل قبول مس رفسنجان در شکست 3 بر 2 مقابل استقلال گفت: بچه ها عملکرد خیلی خوبی داشتند و از مربیان و بازیکنان تشکر می کنم که همه کوشش خود را کردند. تیم شایسته ای بودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم، اما نتیجه به سود ما رقم نخورد و به استقلال تبریک می گویم.

کفه ترازو به سود ما سنگین تر بود.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: خوشحالیم همراه ربیعی، تیمی تشکیل داده ایم که این بازی زیبا و تماشاگرپسند را در استادیوم آزادی به نمایش می گذارد و دو گل به صدرنشین مسابقات می زند. مقابل استقلال می توانستیم بیشتر از دو بار گلزنی کنیم و توپ را هم به تیر دروازه زدیم. استقلال هم فرصت های خوبی داشت و از آنها استفاده کرد. حالا تمام تمرکز خود را روی بازی بعدی مقابل پیکان گذاشته ایم و امیدوار به کسب امتیاز هستیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص لغزش سایر مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا و اینکه نارنجی پوشان می توانند از این موضوع به خوبی بهره ببرند، اعلام کرد: هدف ما کسب رتبه ای تک رقمی است و نباید این هدف را فراموش کنیم. انتظارات از ما بالا رفته و همه می گویند می توانید آسیایی شوید. ما هم بدمان نمی آید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و دوست داریم به این مهم برسیم. ما کوشش می کنیم به جایگاهی بالاتر از هدف خود دست یابیم.

علیزاده راجع به آخرین شرایط استادیوم شهدای مس رفسنجان به خبرنگاران گفت: ما رول چمن را هم در زمین پهن نموده ایم و 90 درصد کارها صورت گرفته است. مشکل زمین یک ماه دیگر حل می گردد تا از هفته هجدهم، در رفسنجان میزبان رقبای خود باشیم.

وی درباره نارضایتی بازیکنان و مربیان مس رفسنجان از شرایط رفاهی در شهرک صنعتی مس سرچشمه توضیح داد: زندگی ورزشی در آنجا سخت است. بازیکنان ما در سرچشمه تمرین می نمایند و فقط به محل استراحت خود می فرایند. در آن شهرک فضایی برای گردشگری وجود ندارد و ما هم کوشش کردیم محیط خوبی برای راحتی بازیکنان مهیا کنیم. محیط آن شهرک، ورزشی نیست و ان شاءالله اعضای تیم در نیم فصل به رفسنجان می آیند که شرایط در این شهر برای آنها بهتر است.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص فعالیت این باشگاه در نقل وانتقالات زمستانی اظهار داشت: ربیعی فهرست خروجی به ما ارائه ننموده و فهرست بازیکنان مدنظرش برای خرید را هم به باشگاه نداده است. پس از ملاقات جام حذفی مقابل پدیده با او صحبت می کنیم و ان شاءالله به نقاط اشتراکی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29829

به "علیزاده: مقابل استقلال کفه ترازو به سود ما سنگین تر بود، زندگی ورزشی در محل اسکان مس رفسنجان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: مقابل استقلال کفه ترازو به سود ما سنگین تر بود، زندگی ورزشی در محل اسکان مس رفسنجان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید