غفوری: جام ملت ها را فراموش کردم و روی بازی های لیگ تمرکز دارم

به گزارش شیوا مارکت، مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر دغدغه جام ملت ها را ندارم و این مسابقات را فراموش نموده و روی بازی های لیگ و آسیا تمرکز دارم.

غفوری: جام ملت ها را فراموش کردم و روی بازی های لیگ تمرکز دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وریا غفوری با ابراز خوشحالی از برد 4 بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم برد با ارزشی به دست بیاوریم. دیگر دغدغه جام ملت ها را نداریم و با فراموش کردن این مسابقات روی بازی های لیگ و آسیا تمرکز نموده و کوشش می کنم بازیکن موثری برای استقلال باشم. خیلی خوشحالم که توانستم امروز گلزنی کنم.

وی اضافه کرد: این آغاز خیلی خوبی برای ما بود همه بازیکنان انگیزه زیادی را دارند تا بتوانیم این شرایط خوب خود را ادامه دهیم.

غفوری درباره اینکه علیرضا بیرانوند گفته استقلال نیازی به منشا نداشت اما به خاطر مسائل دیگر او را جذب کرد، بیان کرد: فکر نمی کنم اینطور باشد. منشا بازیکن باکیفیت بالایی است و قطعا کادر فنی برای جذب او برنامه داشته است. امیدوارم منشا و همه بازیکنان تازه وارد تیم بتوانند یاری زیادی به استقلال نمایند.

مدافع - هافبک استقلال درباره پیوستن کارلوس کی روش به تیم ملی کلمبیا توضیح داد: هر آمدنی، رفتنی دارد و فقط می توانم برای کی روش در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کنم.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3253

به "غفوری: جام ملت ها را فراموش کردم و روی بازی های لیگ تمرکز دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: جام ملت ها را فراموش کردم و روی بازی های لیگ تمرکز دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید