فاصله قابل توجه محمد صلاح با رونالدو و هازارد

به گزارش شیوا مارکت، رکورد محمد صلاح در این سال ها در ترکیب لیورپول درخشان بوده است.

فاصله قابل توجه محمد صلاح با رونالدو و هازارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول دیروز پیروز شد تنها گل این تیم در جریان تقابل حساس مقابل منچسترسیتی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و سبب ساز کسب تنها امتیاز مرسی سایدی ها از این ملاقات گردد. با احتساب این گل، محمد صلاح تا به حال در لیگ برتر 83 بار برای مرسی سایدی ها پیروز به گلزنی شده و این رقم تنها در 129 بازی به ثبت رسیده است.

ارزش این کارنامه زمانی روشن تر می گردد که ارقام محمد صلاح را با ستاره های عظیم لیگ برتر مقایسه کنیم. این مهاجم مصری در حالیکه 67 بار کمتر از کریستیانو رونالدو در لیگ برتر به میدان رفته، تنها یک بار کمتر از او پیروز به گلزنی شده و با 116 ملاقات کمتر از ادن هازارد، تنها دو گل با ستاره سابق چلسی فاصله دارد.

محمد صلاح در طول این سه فصل دو بار عنوان آقای گلی، یک بار جایزه بهترین بازیکن فصل و سه مرتبه نیز عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود نموده است. از زمان انتقال محمد صلاح به لیورپول، این تیم تبدیل به یکی از قدرت های مهم فوتبال اروپا شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان نیز رسیده که یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی حاصل کار این تیم بوده است. همچنین لیورپول با درخشش محمد صلاح در فصل گذشته به سه دهه ناکامی در تاریخ لیگ برتر بالاخره انتها داد و برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ انگلیس را از آن خود کرد.

تور کانادا: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25094

به "فاصله قابل توجه محمد صلاح با رونالدو و هازارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله قابل توجه محمد صلاح با رونالدو و هازارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید