فدراسیون فوتبال از کی روش به فیفا شکایت می نماید

به گزارش شیوا مارکت، بدون شک، در صورتی که شکایتی از فیفا به فدراسیون فوتبال واصل گردد جوابگویی کامل انجام می گردد. امیدوارم نامبرده هم جوابگوی شکایت کمیته اخلاق و حقوقی فدراسیون فوتبال باشد.

فدراسیون فوتبال از کی روش به فیفا شکایت می نماید

به خاطر اظهارات عاری از واقعیت همراه با تمت

صفی الله فغان پور، مسوول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به مصاحبه کارلوس کی روش مبنی بر شکایت از فدراسیون فوتبال ایران شرح داد: اگر آقای کی روش شکایتی از فدراسیون نموده باشد مسئله ای برای فدراسیون و فوتبال ایران به وجود نمی آید زیرا ما حواله پول باقی مانده قرارداد کی روش را در اختیار AFC قرار داده ایم.البته چنین شکایتی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده و به دست ما نرسیده است. با این حال تنها مشکل بین فدراسیون برای پرداخت پول کی روش انتقال آن است که ما هم حواله این پول را در اختیارAFC قرار دادیم تا فیفا در صورت رسیدگی به شکایت مطرح شده از سوی کی روش، این پول را به حساب او واریز کند.

فغانپور همچنین درباره ادعاهای کارلوس کی روش گفت: مشروح موارد مربوط به پرداخت مطالبات کی روش، شب گذشته (شنبه شب)توسط ریاست فدراسیون فوتبال تشریح شد. همان طور که بارها و بارها در این باره اطلاع رسانی شده، فدراسیون فوتبال به صورت کامل به مسوولیت های خود در قبال کادر فنی سابق تیم ملی متعهد بوده است. در بحث قرارداد نامبرده با فدراسیون پس از جام جهانی هم فرآیند پرداخت پول این مربی به انجام رسید و 900 هزار دلار از مطالبات فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع اختصاص داده شد. جلسات فشرده رئیس فدراسیون فوتبال در مالزی هم دقیقاً برای طی مراحل انتقال این پول بود که به برگزاری جلسات متعدد با سفیر محترم ایران، مدیران ارشد کنفدراسیون و … اختصاص داشت.

وی اضافه نمود:متأسفانه این فرد بی توجه به کوشش های صادقانه فدراسیون فوتبال، اظهارات عاری از واقعیت همراه با تهمت را در چند نوبت ایراد نموده که مراتب جهت پیگیری و شکایت به همراه موارد مطروحه و مستندات موجود در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره وی به وسیله کمیته حقوقی و اخلاق فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق فیفا ارسال خواهد شد. بدون شک، در صورتی که شکایتی از فیفا به فدراسیون فوتبال واصل گردد جوابگویی کامل انجام می گردد. امیدوارم نامبرده هم جوابگوی شکایت کمیته اخلاق و حقوقی فدراسیون فوتبال باشد.

3-670

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4973

به "فدراسیون فوتبال از کی روش به فیفا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال از کی روش به فیفا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید