فوتبال دنیا، کاسیاس: من، بوفون و چک آخرین بازمانده های فوتبال راک هستیم، حرف زدن درباره اختلاف من و مورینیو مزخرف است!

به گزارش شیوا مارکت، سنگربان پورتو، خودش و دو همتای ایتالیایی و چک تبارش را جزو نسلی از فوتبال می داند که رو به سرانجام است.

فوتبال دنیا، کاسیاس: من، بوفون و چک آخرین بازمانده های فوتبال راک هستیم، حرف زدن درباره اختلاف من و مورینیو مزخرف است!

به گزارش خبرنگاران، ایکر کاسیاس در گفت و گو با هفته نامه اکسپرسو، درباره گذشته، حال و آینده دوران بازیگری اش صحبت نموده است. در این گفت و گو کاسیاس 37 ساله خود و دو تن از همتایانش را تنها بازمانده های نسلی جذاب از فوتبال دنیا می داند.

او گفت: من، جیجی بوفون و پتر چک آخرین بازمانده های فوتبال راک هستیم، مسن ترین بازیکنانی که هنوز دارند بازی می نمایند، حداقل در قاره اروپا.

کاسیاس که تا خاتمه فصل جاری با پورتو قرارداد دارد، درباره آینده اش هم تأکید کرد: ترجیح می دهم که زمان مشخصی برای بازنشستگی ام اعلام نکنم، هر چند با 37 سال سن، من الان به بازنشستگی نزدیک تر هستم تا ادامه دادن به دوران بازیگری ام.

یکی دیگر از سؤال هایی که در این مصاحبه از کاسیاس پرسیده شد، درباره اختلافات جنجالی او با ژوزه مورینیو، سرمربی سابقش در رئال مادرید بود که زمینه ساز خروج این سنگربان اسپانیایی از پایتخت اسپانیا شد.

کاسیاس اما از پاسخ دادن به این سؤال طفره رفت و گفت: بعد از پنج یا شش فصل دیگر نباید درباره این موضوع حرف بزنیم، چون دیگر مزخرف است!

سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا در خاتمه از قطعی بودن یکی از برنامه های آینده اش اطلاع داد و تأکید کرد: وقتی بازنشسته شوم، حتماً در دوره های مربیگری شرکت خواهم کرد.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 676

به "فوتبال دنیا، کاسیاس: من، بوفون و چک آخرین بازمانده های فوتبال راک هستیم، حرف زدن درباره اختلاف من و مورینیو مزخرف است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کاسیاس: من، بوفون و چک آخرین بازمانده های فوتبال راک هستیم، حرف زدن درباره اختلاف من و مورینیو مزخرف است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید