فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: برای ثبت رکورد، 11 مدافع در زمین قرار می دهم!، واتفورد از نظم خوبی برخوردار است

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ نگران بازی تیمش مقابل واتفورد است. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: برای ثبت رکورد، 11 مدافع در زمین قرار می دهم!، واتفورد از نظم خوبی برخوردار است

فوتبال دنیا - یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، سنگینی نبرد را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی لیورپول در این باره گفت: واتفورد تیم بسیار خوبی است که تا به حال 6 بازی در لیگ را برده است رقیب فوتبال خوبی ارائه می نماید و اغلب اوقات با بهره گیری از سیستم 2-4-4 از نظم تیمی خوبی برخوردار است. به گمانم تروی دینی به ترکیب آن ها برمی شود. علاوه بر این، واتفورد، بازیکنان کناری سریعی دارد. بازی آن ها مقابل تاتنهام را مشاهده کردم و متوجه ضربات آغاز مجدد خوب رقیب شدم.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: از حالا دیگر تمرین نمی کنیم، صرفا ریکاوری نموده و به سراغ بازی بعدی خواهیم رفت. مسئله ای وجود ندارد و باید از شرایط موجود به بهترین نحو بهره ببریم. بازی های زیادی پیش رو داریم که باید کوشش کنیم در همه ابن رقابت ها پیروز شویم.شنیده ام اگر در بازی با واتفود گل نخوریم، بهترین عملکرد دفاعی تاریخ خودمان در لیگ را رقم می زنیم. نمی دانستم این رکورد در دسترس است! حالا 11 مدافع در زمین قرار می دهم تا مطمئن شوم این رکورد را به ثبت خواهیم رساند! جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2143

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: برای ثبت رکورد، 11 مدافع در زمین قرار می دهم!، واتفورد از نظم خوبی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: برای ثبت رکورد، 11 مدافع در زمین قرار می دهم!، واتفورد از نظم خوبی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید