فوت 5 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته (از روز شنبه هشتم شهریور تا روز یکشنبه نهم شهریور) تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 286 نفر رسیده است که متأسفانه در مدت مذکور پنج نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

فوت 5 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

پیمان نامدار در مورد آخرین شرایط مبتلایان قزوینی به ویروس کرونا اظهار کرد: از روز شنبه هشتم شهریور تا روز یکشنبه نهم شهریور 24 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 286 نفر رسیده است که از این تعداد 59 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول یکشنبه شب نهم شهریور در بخش خبری سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته (از روز شنبه هشتم شهریور تا روز یکشنبه نهم شهریور) پنج نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

وی شرح داد: در حال حاضر قزوین و تاکستان در شرایط قرمز، بوئین زهرا در شرایط نارنجی و هشدار و البرز، آوج و آبیک در شرایط زرد قرار دارند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22831

به "فوت 5 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 5 قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید