لیگ برتر هندبال بانوان، تداوم صدرنشینی اشتاد سازه مشهد

به گزارش شیوا مارکت، با شروع دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم اشتاد سازه مشهد با شکست ذوب آهن در اصفهان، در صدر جدول رقابت ها باقی ماند.

لیگ برتر هندبال بانوان، تداوم صدرنشینی اشتاد سازه مشهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار، امروز (آدینه) با برگزاری سه بازی پیگیری شد. در یکی از این ملاقاتها، تیم اشتاد سازه در اصفهان پیروز شد برای تداوم صدر نشینی خود، با نتیجه 24 بر 22 ذوب آهن را شکست دهد. در این بازی، تیم ذوب آهن و شاگردان قینانی بازی بسیار مطلوبی را از خود به نمایش گذاشتند. تا حدی که در نیمه دوم، اختلاف دو تیم به یک گل هم رسید.

در دیگر ملاقات این رقابت ها، تیم دوم جدول یعنی تأسیسات دریایی تهران پیروز شد با نتیجه 30 بر 18، میزبان خود نفت و گاز گچساران را شکست داده و همچنان رتبه دوم خود را حفظ کند. بازی هفته آینده تأسیسات دریایی مقابل اشتاد سازه مشهد به واسطه نتایج این هفته دو تیم، حساس خواهد بود.

بازی سوم و آخر این هفته بین تیم های شهید شاملی کازرون و کیش ایر در کیش برگزار گردید و تیم سوم جدول یعنی شهید شاملی کازرون با نتیجه 22 بر 15 از سد حریفش گذشت و به روزهای آینده امیدوار ماند. نتایج کامل هفته اول از دور برگشت لیک برتر بانوان به توضیح زیر است:

کیش ایر 15 - شهید شاملی کازرون 22

نفت و گاز گچساران 18 - تأسیسات دریایی تهران 30

ذوب آهن اصفهان 22 - اشتاد سازه مشهد 24

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15156

به "لیگ برتر هندبال بانوان، تداوم صدرنشینی اشتاد سازه مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال بانوان، تداوم صدرنشینی اشتاد سازه مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید