مدعیان در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو پیروز شدند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران ، این مسابقات روز گذشته با حضور اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که در این میان برخی چهره های نامدار و مدعی با رجحان مقابل رقبای اصلی خود به ترکیب تیم ملی نزدیک شدند.

مدعیان در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو پیروز شدند

ابتدا سانداکاران در بخش بانوان به مبارزه پرداختند که در وزن 52- کیلوگرم سهیلا منصوریان برابر سوده عزتی در 2 راند متوالی به رجحان دست یافت و سپس الهه منصوریان قهرمان سال 2013 جهان برابر سامره کیانی در 2 راند متوالی پیروز شد. در ادامه ووشوکاران وزن 60- کیلوگرم به روی سکو رفتند که در نخستین مبارزه شهربانو منصوریان قهرمان سال 2013 جهان و خدیجه آزادپور دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانجو و نخستین بانوی طلایی تاریخ ورزش ایران در بازیهای آسیایی یک مبارزه جذاب و دیدنی در اندازه های جهانی را به نمایش گذاشتند که در نهایت این منصوریان بود که 2 بر یک پیروز از میدان خارج شد. در دومین مبارزه این وزن، مریم هاشمی دارنده مدال طلای جهان در 2 راند پیاپی صدیقه دریایی را مغلوب کرد.

با اتمام مسابقات بانوان نوبت به مردان رسید تا با حضور در سالن آکادمی ووشو رقابتهای خود را آغاز کنند. ابتدا در وزن 56- کیلوگرم علی بختیاری قهرمان سال 2013 آسیا و دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی در مبارزه ای نزدیک و تماشایی که 3 راند به طول انجامید، مرتضی خدابنده لو را 2 بر یک شکست داد و در دیگر مبارزه این وزن افشین سلیمی قهرمان جوانان آسیا در 2 راند مقابل اکبر محمدزاده قهرمان جوانان جهان به پیروزی رسید.

در وزن 60- کیلوگرم جعفر شیرزاد که طلای کامبت گیمز روسیه را در کارنامه دارد در 2 راند برابر سعید شیبک که نخستین حضور خود در تیم ملی را تجریه می کند به پیروزی رسید و سپس علی یوسفی مرد نقره ای کامبت گیمز و بازی های کشورهای اسلامی در 2 راند علیرضا بختیاری را مغلوب کرد.

در تک مبارزه وزن 65- کیلوگرم جواد قزلسفلو دارنده طلای جوانان جهان در 2 راند حسین کرمی فر سانداکار تازه وارد تیم ملی را از پیش روی برداشت. در وزن 70- کیلوگرم مسعود فاضلی دارنده مدال برنز کامبت گیمز برابر مجتبی حسین زاده دارنده طلای جوانان جهان در 2 راند پیاپی شکست خورد. در همین وزن میلاد قزلسفلو در مبارزه ای نزدیک که 3 راند به طول انجامید علیرضا صحرانشین را شکست داد.

در وزن 75-کیلوگرم جواد آقائی دارنده مدال برنز جهان درحالی که از ناحیه زانو مصدومیت داشت مقابل حمیدرضا لادور دارنده مدال طلای جوانان جهان و کامبت گیمز روسیه که بسیار سرحال نشان می داد، شکست خورد. در همین وزن امیر فضلی قهرمان سال 2013 جهان در مبارزه ای برتر مقابل مرتضی نوروزی در 2 راند متوالی پیروز شد.

قرار است دور دوم تمرینات تیم ملی از امروز در آکادمی ووشو آغاز شود. ضمن اینکه هر ووشوکاری که سه بار در مقابل رقیب خود پیروز شود شانس انتخاب شدن به عنوان نفر اول وزن خود را دارد.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10537

به "مدعیان در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید