مدل شارژ شدن مک بوک ها تغییر می نماید

به گزارش شیوا مارکت، به این ترتیب، با این ویژگی می توان بعضی از کامپیوتر های مک را با شارژ کمتری نسبت به آنچه انتظار می رود، نگه داشت. اپل به کاربران اجازه می دهد تا اگر می خواهند که رایانه با اطمینان و به طور کامل شارژ گردد، این فرمان را خاموش نمایند.

مدل شارژ شدن مک بوک ها تغییر می نماید

این شرکت می گوید این فنآوری جدید به باتری ها و رایانه هایی که از آن استفاده می نمایند، امکان ماندگاری بیشتری می دهد

اپل به روزرسانی جدیدی از مک ارائه داده است که روش شارژ رایانه هایش را تغییر می دهد. این شرکت می گوید که این فنآوری جدید به باتری ها و رایانه هایی که از آن استفاده می نمایند، امکان ماندگاری بیشتری می دهد.

با گذشت زمان، بسیاری از باتری ها مثل آن هایی که در مک بوک ها به کار رفته اند، از نظر شیمیایی کهنه می شوند. به همین ترتیب، میزان شارژی که می توانند در خود نگه دارند کاهش می یابد، تا زمانی که عمرشان خیلی کوتاه می گردد و انتها به خاتمه می رسد.

این ویژگی جدید درواقع فرایند فرسوده شدن باتری را به وسیله مشاهده میزان گرم شدن و در نظر دریافت زمان احتیاج آن به شارژ شدن، کندتر می نماید.

این ویژگی به طور پیش فرض انتخاب شده است و در تازه ترین به روزرسانی در سیستم عامل مک یا مک او اس با شماره 10.15.5، عرضه می گردد. این به روزرسانی ممکن است به صورت اتوماتیک بارگیری گردد، یا در بسیاری از مک بوک ها نصب شده باشد.

این مشخصه، با جمع آوری داده ها از چگونگی استفاده از رایانه، می تواند ازاستفاده بالای شارژ جلوگیری کند. از این طریق، با جلوگیری از پرشدن باتری در صورتی که ضرورت فوری برای شارژ ندارد، فشار بر باتری کم می گردد.

به این ترتیب، با این ویژگی می توان بعضی از کامپیوتر های مک را با شارژ کمتری نسبت به آنچه انتظار می رود، نگه داشت. اپل به کاربران اجازه می دهد تا اگر می خواهند که رایانه با اطمینان و به طور کامل شارژ گردد، این فرمان را خاموش نمایند.

در حال حاضر یک ابزار مشابه در آی او اس آیفون و آی پد وجود دارد که آن را هم در صورت تمایل، می توان خاموش کرد.

علاوه بر تغییرات باتری، این به روزرسانی جدید باعث تعدیل جزئی در سیستم عامل می گردد. یک تغییر در برنامه فیس تایم هم باعث می گردد که تغییر اندازه اتوماتیک چهره ها در حین مکالمه برای بهتر نشان دادن شخص در حال تبادل نظر که می تواند گیج نماینده باشد، ازبین برود، و نیز تنظیم های جدیدی برای صفحه نمایش اکس دی آر اپل پرو در نظر گرفته شده است.

همچنین، این مشخصه مسائل و خطا های کوچکی را در پیوند با گوشزدها و ضعف دوربین داخلی که موقع استفاده برنامه کنفرانس ویدیویی کار نمی کرد، اصلاح نموده است.

منبع: ایندیپندنت

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: فرادید
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20524

به "مدل شارژ شدن مک بوک ها تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل شارژ شدن مک بوک ها تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید