مدل های جدید تخت خواب مبلی ساده و شیک مناسب اتاق و نشیمن

به گزارش شیوا مارکت، حتما برایتان پیش آمده که برخی روزها کسل باشید و در اواسط روز یا بعدازظهرها بعد از خوردن ناهار احتیاج به یک خواب سبک پیدا کنید. وجود تخت خواب مبلی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب می تواند چرت زدن روزانه را ساده تر، سریع تر و لذت بخش تر کند. طوری که بعداز بیدار شدن از خواب احساس تازگی کنید.

مدل های جدید تخت خواب مبلی ساده و شیک مناسب اتاق و نشیمن

از آنجایی که تلویزیون در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار می گیرد، خیلی ها در همین اتاق هنگام تماشا در حالی که بروی مبل راحتی خود دراز کشیده اند چرت سبکی می زنند. خوب مبل های راحتی همانطور که از اسمش پیداست نسبت با سایر مبل ها، رویه نرم و لطیفی دارند اما هر چقدر هم که راحت باشند برای خوابیدن طراحی نشده اند. اگر شما هم در خانواده تان فردی را دارید که روی مبل راحتی یا زمین دراز می کشند، پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را حتما دنبال کنید.

شاید بنظرتان اتاق خواب نیازی به تخت مبلی نداشته باشد و همان تخت خواب های معولی گزینه بهتری باشد. اما از آنجایی که اتاق خواب ها فضای کمی دارند (و روز به روز هم کمتر می گردد)، خرید مدلی هم که نقش یک مبل راحت برای نشستن را فراهم کند و هم مکانی گرم و نرم برای خواب شبانه باشد، فکری هوشمندانه است. تخت خواب های مبلی برای چنین هدفی طراحی شده اند. توصیه می کنم حتی در اتاق خواب مهمان هم بجای استفاده از تخت خواب های معمولی، از مدل های مبلی بهره ببرید.

خوبی تخت خواب های مبلی این است که خیلی سریع می گردد آنها را مرتب کرد، با قرار دادن کوسن های رنگارنگ، این تخت ها سریعا به یک مبل راحتی تبدیل می شوند و همینطور بلعکس.

در ادامه به شرح چند ایده برتر در زمینه طراحی تخت خواب های مبلی می پردازم.

مدلی که در شکل پایین مشاهده می کنید برای آپارتمان های کمجا گزینه ای ایده آل هستند. خصوصا آپارتمان های تک خوابه یا دوخوابه که اتاقی برای میهمان در نظر گرفته نشده. رنگ خاکستری این مبل دو طبقه به راحتی با هر دکوراسیونی ست می گردد و از طرفی پشتی بلند و مخملی اش فضایی راحت برای لم دادن و گپ و گفت و گو در اتاق نشیمن فراهم می نماید.

لیست قیمت 39 مدل تشک مهمان باکیفیت در بازار با لینک خرید

مدل های پایین هم تا حدودی شبیه تخت قبلی هستند اما با طراحی ساده تر.

تخت خواب مبلی زیر در نگاه اول خیلی شبیه یک مبل راحتی ساده و شیک دیده می گردد غافل از اینکه داریم به یک مبل تخت خواب شو راحت و عالی نگاه می کنیم. حتی قسمت زیرین این مبل هم به صورت کشویی بیرون آمده و تخت دیگری را فراهم می نماید. موردی که برای خانه های کمجا همانند یک نجات دهنده عمل می نماید.

دکوراسیون های مدرن باید حد ممکن ساده و عاری از هر گونه تزیینات چشم گیر باشند. مدلی که در زیر می بینید نمونه ایی کامل از یک مبل تخت خواب شو مدرن و شیک است. این مبل را می گردد بخاطر فرمش در هر گوشه ایی از خانه جا داد، چه اتاق خواب و چه اتاق نشیمن.

اگر دنبال طرحی لوکس هستید مبل های مخملی آن هم برنگ آبی یا بنفش با پارچه لمسه کاری شده بهترین انتخاب خواهد بود. این مبل ها برای اتاق خواب های عظیم خیلی عالی هستند.

رنگ آبی روشن از آن رنگ هایی است که هر جا قرار بگیرد چشم ها را به سمت خود می کشد. مبل زیر بسیار شیک طراحی شده و حتی در اتاق نشیمن هم جلب توجه می نماید. با وجود این مبل در اتاق خواب، فضایی عالی برای مطالعه خواهید داشت.

مبل های تخت خواب شو فلزی خیلی مناسب اتاق نشیمن و پذیرایی نیستند، اما برای اتاق خواب یا حتی فضای باز مثل تراس، بالکن یا ایوان حیاط بهترین گزینه هستند.

آشنایی با انواع مدل های جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه

نمی گردد از تخت خواب مبلی صحبت کرد و حرفی از مدل های لاوست نزد. مبل لاوست معمولا بدون پشتی است و طولی حدود 180 سانتی متر دارد. این مبل ها برای قرار دریافت در هر اتاق خوابی یا به صورت جداگانه در اتاق نشیمن و پذیرایی کاربرد دارند.

من بشخصه وقتی به مبل های شزلون نگاه می کنم، بیش از هر چیزی به فکر دراز کشیدن و چرت زدن روی این مبل ها میافتم. مبل های شزلون جدای از زیبایی فریبنده ایی که دارند، راهکاری عالی برای استفاده بعنوان تخت خواب مبلی هستند. مبل های زیر از طرح مبل شزلون تقلید کردند و نتیجه یک مبل راحتی عالی برای دراز کشیدن شده است.

راهنمای چیدمان مبل شزلون در اتاق نشیمن

مدل زیر از چوب درخت ساج ساخته شده و در برابر رطوبت مقاوم است. بنابراین می گردد این مبل تخت خواب شو را علاوه بر محیط داخل، در محیط بیرون نیز استفاده کرد.

بیایید تعارف را کنار بگذاریم، چرا یکراست سراغ تخت خواب هایی نرویم که همراه با ست مبل های راحتی عرضه می گردد. برخلاف عقیده بسیاری این مبل های تخت شو خیلی خوب با سایر مبل های موجود در اتاق نشیمن ست می شوند.

تخت خواب مبلی

ایستگاه بازی: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: اتاق
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24013

به "مدل های جدید تخت خواب مبلی ساده و شیک مناسب اتاق و نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید تخت خواب مبلی ساده و شیک مناسب اتاق و نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید