مدیرعامل اپل معلم خصوصی وارن بافت شد

به گزارش شیوا مارکت، وارن بافت مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی، از مدیرعامل اپل، تیم کوک درخواست کرد تا به او یاد دهد چگونه از آیفون جدید خود استفاده کند. وارن بافت، اخیراً از گوشی قدیمی و 20 دلاری خود خداحافظی نموده است و گوشی آیفون 11 خریداری نموده است.

مدیرعامل اپل معلم خصوصی وارن بافت شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرمایه گذار 89 ساله در این خصوص گفت: من به کالیفرنیا رفتم و تیم کوک با صبر و حوصله ساعاتی را صرف آموش من برای یادگیری کار با گوشی جدید کرد.

البته به نظر می رسد وارن بافت هنوز کاملا کار با گوشی جدید خود را یاد نگرفته است. چرا که در نهایت و هنگام خروج از کلاس خصوصی خود با وارن بافت از تیم کوک پرسید: راستی اپلیکیشن چیست؟ سال ها بود که اطرافیان بافت به وی می گفتند که بهتر است هر چه سریعتر یک گوشی جدید بخرد. با این وجود بافت در برابر کوشش های رئیس اپل برای ارتقاء گوشی خود مقاومت می کرد.

وارن بافت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی است و مالکیت شرکت های گایکو، دیری کوئین، هاینز و مارس اینکورپوریتد را در اختیار دارد. وی همچنین دارای سهام در شرکت های اپل، جنرال الکتریک، گلدمن ساکس، ولز فارگو، شرکت های کوکاکولا و پپسی، آمریکن اکسپرس، بنک آو امریکا و آی بی ام است.

بافت در ژانویه سال 2018 به سی ان بی سی گفت: تیم کوک سال جاری دوباره کارت کریسمس برایم ارسال کرد و گفت که میخواهد سال جاری آیفون جدیدی به من بفروشد. البته بافت در بخش هایی از صحبت های خود نیز فعالیت های تیم کوک و شرکت وی را ستود و مورد تحسین قرار داد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19589

به "مدیرعامل اپل معلم خصوصی وارن بافت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اپل معلم خصوصی وارن بافت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید