مراسم معرفی هواوی میت 40 (پخش زنده تمام شد)

به گزارش شیوا مارکت، هواوی میخواهد امروز در مراسمی به شکل آنلاین از خانواده گوشی های سری میت 40 رونمایی کند. امروز پنج شنبه 1 آبان راس ساعت 15:30 به وقت ایران در همین صفحه با پخش زنده مراسم معرفی هواوی میت 40 همراه خبرنگاران مگ باشید.

مراسم معرفی هواوی میت 40 (پخش زنده تمام شد)

به روزرسانی: پخش زنده مراسم معرفی هواوی میت 40 به خاتمه رسید. جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به محصولات معرفی شده در این مراسم را می توانید از لینک های زیر بخوانید.

  • هواوی میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس رسما معرفی گشتند
  • هواوی میت 40 با پردازنده کرین 9000E رونمایی شد
  • هواوی میت 40 پورشه دیزاین معرفی گشت

سری میت هواوی از پرچمداران قدرتمند و پیشرفته بازار به حساب می آیند و خانواده میت 40 نیز چیزی غیر از این نخواهد بود. البته این نسل هم مثل خانواده هواوی P40 از سری HMS خواهد بود و از سرویس های گوگل پشتیبانی نخواهد کرد.

احتمالا تمرکز اصلی هواوی در این مراسم روی میت 40 پرو باشد که بهترین پرچمدار به حساب می آید. اما بعضی شایعات نیز از معرفی میت 40 پرو پلاس با دوربین پیشرفته تر حکایت دارند.

آنچه که مشخص است، همه این گوشی ها با چیپست جدید هواوی یعنی کایرین 9000 عرضه می شوند، اما در خصوص بقیه ویژگی های سخت افزاری با هم تفاوت هایی خواهند داشت. برای مثال مدل پایه هواوی میت 40 پرو با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد، اما امکان انتخاب مدل های قوی تر با 12 گیگابایت حافظه رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد.

در هر حال برای روشن شدن تمام ماجرا باید تا زمان پخش زنده مراسم هواوی منتظر بمانیم.

تفطن: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24392

به "مراسم معرفی هواوی میت 40 (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معرفی هواوی میت 40 (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید