مسی - سوارز برترین زوج هجومی در بین پنج لیگ اول اروپا

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا افتخار دیگری را در فصل جاری از آن خود کرد و به همراه لوئیس سوآرز هم تیمی اش در بارسلونا، رکورد بیشترین گل و پاس گل را در پنج لیگ برتر اروپا از آن خود کرد.

مسی - سوارز برترین زوج هجومی در بین پنج لیگ اول اروپا

به گزارش خبرنگاران، براساس اطلاعات منتشر شده از شرکت اوپتا (بانک اطلاعاتی آمار و ارقام فوتبالی) قدرت های تهاجمی آبی اناری ها متشکل از مسی و سوارز با مجموع 60 تاثیر مستقیم در گل های بارسلونا (43 گل و 17 پاس گل) در صدر فهرست بیشترین سازندگان موقعیت گل در پنج لیگ اول اروپا قرار گرفتند.

کیلین امباپه و ادینسون کاوانی عناصر تهاجمی پاری سن ژرمن با دخالت داشتن در 51 گل (41 گل و 10 پاس گل) در رده دوم این فهرست جای دارند.

این در حالی است که مسی در رقابت های فصل جاری لالیگا، به تنهایی در به ثمر رسیدن 40 گل نقش مستقیم ایفا نموده است که 26 گل و 14 پاس گل در 25 بازی را شامل می گردد؛ علاوه بر این، اعجوبه آرژانتینی آبی اناری ها در مجموع رقابت ها رکورد 34 گل و 19 پاس گل را در 35 بازی به نام خود ثبت نموده است.

در جریان پیروزی کاتالان ها مقابل رایو وایکانو و حفظ 7 امتیاز اختلاف جاری با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی اتلتیکو مادرید در لالیگا، مسی با یک گل و یک پاس گل، بار دیگر نام خود را در جدول گلزنان این هفته لالیگا قرار داد.

خالی از لطف نیست که بدانیم رقیب سنتی جادوگر مینیاتوری بارسلونا یعنی کریستیانو رونالدو به همراه زوج خط حمله خود در یوونتوس یعنی ماریو مانژوکیچ با دخالت مستقیم در 40 گل، رده هفتم فهرست مذکور را به خود اختصاص داد.

ورزشی**3991**9129

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4085

به "مسی - سوارز برترین زوج هجومی در بین پنج لیگ اول اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی - سوارز برترین زوج هجومی در بین پنج لیگ اول اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید