معرفی فیلمهای کاخ جشنواره در روز اول

به گزارش شیوا مارکت، در روز اول جشنواره سی و پنجم، پنج فیلم در کاخ جشنواره واقع در برج میلاد به نمایش در می آید. فیلم مستند آبی کمرنگ و فیلمهای داستانی خانه دیگری، ایتالیا ایتالیا، خانه (اِو) و آزاد به قید شرط در روز اول به نمایش در می آید.

معرفی فیلمهای کاخ جشنواره در روز اول

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، امروز در کاخ جشنواره پنج فیلم به نمایش در می آید.

آبی کمرنگ

ساعت 13، 30 فیلم آبی کمرنگ به کارگردانی آرش لاهوتی در بخش سینما حقیقت اکران خواهد شد. لاهوتی با فیلم داستانی بندباز به جهانی سینما پا گذاشت و پس از آن به ساخت فیلم مستند روی آورد.

خانه دیگری

ساعت 15، 30 فیلم خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی و تهیه کنندگی عباس اکبری اکران می گردد. در قصه این فیلم آمده است: خانه دیگری قصه پدری است به نام حبیب اله که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب اله و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار خواهد داد. در این فیلم بازیگران و هنرمندانی چون گوهر خیراندیش ، لیلا زارع ، پژمان بازغی ، مهنوش صادقی ، روشنک گرامی ، متین ستوده ، علیرضا جعفری ، رابعه مدنی ، پیمان یونسی ، امیرجمشید صادقی ، ناصر هاشمی بازی کرده اند.

ایتالیا ایتالیا

ساعت 18 فیلم ایتالیا ایتالیا نمایش داده خواهد شد. ایتالیا ایتالیا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده است.این فیلم زندگی نویسنده ای است که در جهان سرد امروز خود را گرفتار میبیند و از این رو دل به جهان خیال انگیزی می دهد که در آن طرح زیبایی از آرمانهای اخلاقی چ.ن ایثار، شهادت و مردانگی موج می زند. در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته شده است.

خانه (اِو)

ساعت 20، 30 فیلم خانه (اِو) به اکران در می آید. در این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر یوسفی نژاد، بازیگرانی مانند محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سایه که به خاطر ازدواج، از 6 سال پیش ارتباطش را با خانواده قطع کرده است، زمانی به خانه برمی گردد که طبق وصیت پدرش ماموران جسد او را به اتاق تشریح منتقل می کنند. اما سایه نمی تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

آزاد به قید شرط

آزاد به قید شرط آخرین فیلم در کاخ جشنواره است. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین شهابی به معضلات اجتماعی زندانیان آزاد شده پس از دوران حبس طولانی می پردازد. در قصه این فیلم آمده است: کیوان کمالی به بیست سال زندان محکوم می گردد و بعد از تحمل 10 سال حبس بطور مشروط آزاد می گردد. پرهیز از هرگونه تخلف و جرم و نزاع و درگیری بزرگترین چالش پیش روی کیوان کمالی در مواجهه با جامعه لجام گسیخته است. در این فیلم بازیگرانی مانند امیر جعفری، لیلا اوتادی، شقایق فراهانی، دیبا زاهدی، امیر دلاوری، رامین راستاد، شکرخدا گودرزی، امیر دژاکام، سیامک احصایی، علیرضا ثانی فر، وحید رستم پورگیلان، بابک نوری، احمد نیکپور، محمد اکبری، پیمان یونسی، احمد شهابی، شاهین حسینی، مهدی بختیارنژاد، مهرداد نائمی، فرید اسحاقی، محمد کارهمت، مجید رمضانی، رها مردانی، اشکان نجاتی، سونیا شیرازی، علی حبیب پور، علی افشاری، اکرم علمدار به ایفای نقش می پردازند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15751

به "معرفی فیلمهای کاخ جشنواره در روز اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلمهای کاخ جشنواره در روز اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید