مقاله: استفاده از کفپوش لمینت در بازسازی خانه

به گزارش شیوا مارکت، به علت ترکیب پلاستیکی لمینت، ممکن است هنگام راه رفتن صدا ایجاد گردد، به همین خاطر زیر آن لایه ای شبیه فوم قرار می دهند. هرگز اجازه ندهید که رطوبت یا آب به مدت طولانی روی کفپوش بماند. از شوینده های پایه صابونی برای تمیز کردن استفاده نکنید. مطمئن شوید که کف پوش از صدمات ابزارهای تیز به دور است. از جایگاه های چرخدار روی این کفپوش استفاده نکنید. برای تمیز کردن کفپوش لمینت از جاروبرقی و یا طی نمدار بهره ببرید.

مقاله: استفاده از کفپوش لمینت در بازسازی خانه

لایه های لمینت به صورت نر و ماده هستند که نصب آن را راحت تر می نماید. قبل از نصب لمینت، آنها را به مدت 2 روز داخل محیط قرار دهید تا با محیط هم دما شوند. تا یک روز پس از نصب از قرار دادن اجسام سنگین روی کفپوش خودداری کنید. لمینت شبیه چوب و ترکیبی از چوب است اما چوب واقعی نیست. به دلیل ترکیب آن با پلاستیک هنگام راه رفتن، حس چوب را منتقل نمی نماید.

معمولا قبل از نصب کفپوش لمینت، کف زمین را آماده می نمایند و لایه ای شبیه فوم را روی کف زمین قرار می دهند. این کار باعث کم شدن فاصله بین لمینت ها شده و به عدم جذب رطوبت و در نهایت عملکرد بهتر عایق برای گرما و صدا یاری می نماید. حداقل بین لایه ها فاصله 1 تا 10 میلی متری باید باشد تا بعدا به خاطر تعویض لایه مجبور به تعویض کل کفپوش نباشیم.

در زمان بازسازی ساختمان، نصب کفپوش لمینت بسیار راحت است؛ شما حتی بدون نصاب و کارگر و به تنهایی هم می توانید این کار را انجام دهید. البته برای سریعتر کردن کار نصب می توانید از نصاب های حرفه ای یاری بگیرید. این نوع کفپوش احتیاجی به چسب ندارد.

منبع مقاله: استفاده از کفپوش لمینت در بازسازی خانه

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21777

به "مقاله: استفاده از کفپوش لمینت در بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از کفپوش لمینت در بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید