منظر و سیمای شهری مازندران زیباسازی گردد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، مهدی رازجویان عصر چهارشنبه در همایش شهرداران استان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهان فضاسازی مناسب شهری برای جشن های انقلاب شد و گفت: نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان برگزار می گردد.

منظر و سیمای شهری مازندران زیباسازی گردد

وی با بیان اینکه نهضت درختکاری در استان اجرا می گردد گفت: از 8 بهمن ماه تا انتها اسفندماه نسبت به غرس درخت در مناطق مختلف استان غرس می گردد.

وی با اشاره به اینکه در ورودی شهرها با انباش زباله روبرو هستیم گفت: وجود زباله در ورودی شهری منظر و سیمای شهرها را زشت نموده است و باید نسبت به پاکسازی آن اقدام کرد.

رازجویان به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در استان اشاره و اضافه نمود: پیش بینی می گردد سال جاری شمار مسافران نوروزی رشد داشته باشد و باید نسبت به زیباسازی محیط شهری اقدام گردد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، تفکیک زباله از مبدا را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: تفکیک زباله از مبدا درآمدزا است و باید تا انتها سال این طرح در مناطق مختلف استان اجرایی گردد.

رازجویان مناسب سازی مبلمان شهری را در استان احتیاج اساسی برشمرد و گفت: توجه به وضعیت خیابان ها، زیباسازی درون شهری، وضعیت زباله و نخاله های ساختمانی باید در اولویت قرار گیرد.

مازندران 58 شهرداری دارد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2901

به "منظر و سیمای شهری مازندران زیباسازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظر و سیمای شهری مازندران زیباسازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید