مهدی رحمتی: برنامه ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد، هم قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم

به گزارش شیوا مارکت، سیدمهدی رحمتی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال مدعی شد بازیکنان این تیم بعد از شکست مقابل الدحیل قطر هم قسم شده اند تا آن باخت را جبران نموده و نتایج خوبی در آسیا کسب نمایند.

مهدی رحمتی: برنامه ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد، هم قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در بیشتر دوره های لیگ قهرمانان آسیا با العین هم گروه بوده ایم و شناخت نسبتاً خوبی از این تیم داریم. بعد از نتیجه ای که مقابل الدحیل کسب کردیم و از فردای آن روز همه بچه ها هم قسم شدیم تا این نتیجه را جبران نموده و در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خیلی خوبی بگیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: برای موفقیت در این رقابت ها مسئله ای که خیلی اهمیت دارد، حمایت طرفداران است. آنها همواره به ما لطف داشتند و در سخت ترین شرایط کنار ما بودند، در سرما و گرما. امیدوارم فردا هم این حمایت شان ادامه پیدا کند و بازیکنان هم با دقت بیشتر در زمین حاضر شوند. ما در شرایطی هستیم که اگر کوچک ترین اشتباهی از طرفداران سر بزند، ممکن است با محرومیت روبرو شویم. مثل استفاده از لیزر یا پرتاب نارنجک که امیدواریم این اتفاقات رخ ندهد. ما بازیکنان فردا بسیار دلگرم هستیم که تماشاگران استادیوم را پر نمایند و ان شاءالله با تمام توان مان به میدان خواهیم رفت تا نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در سرانجام توضیح داد: ما واقعاً برنامه ریزی خیلی بدی برای بازی ها داشتیم و این مسئله باعث شد که به تمام تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان لطمه وارد گردد. واقعاً فشردگی و نزدیکی بازی ها به هم شاید در لیگ حرفه ای طبیعی باشد، اما بازیکنان هم باید حرفه ای باشند. در کنار این مسئله باید امکانات نیز در اختیارمان باشد. من فکر می کنم هنوز فوتبال ما فاقد امکانات حرفه ای است و مطمئناً اگر در ادامه راه برنامه ریزی همین طور باشد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه وارد می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4090

به "مهدی رحمتی: برنامه ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد، هم قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی رحمتی: برنامه ریزی بد به نمایندگان ایران در آسیا لطمه زد، هم قسم شدیم تا شکست مقابل الدحیل را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید