مهربان: مقابل پرسپولیس و گل محمدی کار آسانی نداریم، دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی سختی با پرسپولیس در پیش داریم، ولی امیدوارم در این بازی امتیاز بگیریم.

مهربان: مقابل پرسپولیس و گل محمدی کار آسانی نداریم، دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم

حسین مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط شهر خودرو بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: در شرایطی قرار داریم که بازی ها فشرده است و درگیر دو جام هستیم. خدا را شکر که بازی این هفته را با برد پشت سر گذاشتیم تا برای بازی با پرسپولیس روحیه بیشتری داشته باشیم. البته فشردگی مسابقات و مسافرت های متعدد شرایط را سخت می نماید، ولی چاره ای نداریم و باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی با اشاره به ملاقات برابر پرسپولیس و تقابل بازیکنان شهر خودرو با مربی سابق شان خاطر نشان کرد: بازی با استقلال و پرسپولیس همواره حساسیت های خاص خودش را دارد و فکر می کنم بازی با پرسپولیس هم بازی جذابی باشد. آقایحیی تا چند هفته پیش مربی ما بود و حالا باید مقابل پرسپولیس و گل محمدی بازی کنیم. طبیعتاً کار آسانی نداریم، ولی امیدواریم که در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به محرومیت سیامک سرلک و حسن جعفری و غیبت آنها در بازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما در شرایطی واقع شده است که به وجود تمام بازیکنان مان احتیاج مبرمی داریم و امیدوارم در نهایت محرومیت آنها بخشیده گردد.

مهربان در سرانجام در خصوص احتمال گلزنی اش در ملاقات برابر پرسپولیس توضیح داد: من سابقه گل زدن به استقلال را دارم، ولی تا به حال به پرسپولیس گل نزده ام. واقعیت این است که دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم، ولی موفقیت تیم برایم در اولویت واقع شده است.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16393

به "مهربان: مقابل پرسپولیس و گل محمدی کار آسانی نداریم، دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: مقابل پرسپولیس و گل محمدی کار آسانی نداریم، دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید