مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید نقشه گوگل تا خودرو پرنده تویوتا

به گزارش شیوا مارکت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید نقشه گوگل تا خودرو پرنده تویوتا

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نقشه گوگل با افزونه ای جدید به روزرسانی شد.این افزونه جالب به کاربران اجازه می دهد اقدام به برنامه ریزی دقیق فعالیت های خود نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک بیان کرد که بازدید کاربران از استوری ها با رکوردی 300 میلیون نفری رو به رو گردیده است. این بالاترین رکورد بخش استوری فیسبوک و البته نوید بخش روزهایی خوش برای این شرکت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت زیادی از جدیدترین رونمایی گوشی های اپل نمی گذرد. با این وجود، برای بسیاری از کاربران دنیای فناوری بسیار سخت است که اقدام به انتخاب گوشی دلخواهشان نمایند. به خصوص با توجه به این که شرکت سامسونگ به عنوان یکی از رقبای جدی اپل انواع گوشی های جذاب را وارد بازار می نماید. اما در حال حاضر دو گوشی آیفون XS Max و گلکسی Note 9 دو گوشی گران قیمت و برتر بازار هستند. اگر قصد خرید برترین گوشی موجود در بازار را داشته باشید، کدام یک را انتخاب می کنید؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون در جدیدترین برنامه های آتی خود، خبر از احتمال سرمایه گذاری در حوزه خانه های هوشمندی داده است که با تکنولوژی دستیار صوتی السا منطبقند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی تویوتا موفق شد نخستین مجوز خودرو پرنده خود را ثبت کند. این خودرو پرنده بی شباهت به هلیکوپتر نیست و توانایی حرکت با سرعت بالا را داراست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

درامد 2 میلیارد دلاری بازی پوکمون گو طی 2 سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این درامد بالا نشان می دهد خلاقیت بازی سازان تا چه حد پولساز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برندهای مشهور سامسونگ، بوش و ال جی رهبران اصلی مبارزه در حوزه محبوبیت بین کاربران ایالات متحده هستند. این برندها را در هر خانه آمریکایی به سادگی خواهیم دید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1007

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید نقشه گوگل تا خودرو پرنده تویوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید نقشه گوگل تا خودرو پرنده تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید