مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیدا شدن کودک گمشده پس از 18 سال تا زمان رونمایی گوشی تاشو سامسونگ

به گزارش شیوا مارکت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیدا شدن کودک گمشده پس از 18 سال تا زمان رونمایی گوشی تاشو سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپلیکیشن جنجالی روسیه پیروز شد کودک گمشده ای را پس از 18 سال بیابد. این اتفاق در چین رخ داد و با توجه به طولانی بودن مدت گم شدن این فرد به شدت خبرساز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی شایعات حکایت از آن دارند که گوشی نوکیا 6.2 و 7.2 در نیمه نخست مرداد ماه یا اوایل ماه آگوست امسال میلادی وارد بازار می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بحث حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی بسیار مهم شده و بسیاری از افراد به دنبال روشهایی برای حل مشکل افشای اطلاعات شخصی خود هستند. اما ورود به فضای وب با مخاطراتی همراه است که به نظر می رسد می توان این مخاطرات را با یاری مرورگر بریو (brave) حل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا تصاویری جدید از نسخه کوچک گوشی پیکسل 4 منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی ابعادی کوچک تر از مدلهای پیشین گوشی پیکسل دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران دوست دارند باتری آیفونشان دیرتر از حالت معمول خالی گردد. بسیاری از افراد نیز دوست دارند با وجود کاربری بالا از آیفون خود بالاترین حد استفاده را داشته باشند. اما چگونه؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای گذشته خبرهایی از شرکت سامسونگ منتشر شده که نشان می دهند گوشی تاشو این شرکت اصلاح شده و مسائل پیشین خود را پشت سر گذاشته است، اما زمان رونمایی از این محصول هنوز نامشخص است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8064

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیدا شدن کودک گمشده پس از 18 سال تا زمان رونمایی گوشی تاشو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیدا شدن کودک گمشده پس از 18 سال تا زمان رونمایی گوشی تاشو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید