مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوگل اسیستنت تا اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو

به گزارش شیوا مارکت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوگل اسیستنت تا اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو

این روزها بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از گوشی جدید نوبیا موسوم به نوبیا 20 هستند که قرار است با نمایشگر دوگانه وارد بازار شود. این گوشی دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بدون هیچ مقدمه ای بهترین تعریف برای گوگل میت این است که یک راه عالی برای همکارانی است که در یک اتاق نیستند اما باید در تماس باشند و مصاحبه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی در آستانه رونمایی از گوشی های می میکس آلفا و می 9 پرو، اطلاعاتی جدید از این گوشی ها را افشا کرد. بر اساس این اطلاعات، گوشی های مذکور دارای ویژگی هایی جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هنگامی که مطبوعات فاش کردند گوگل از پیمانکاران انسانی برای بررسی برخی از صداهای گوگل اسیستنت در سراسر دنیا استفاده می کند، بسیاری از کاربران معترض شدند و حساسیت روی دستیار صوتی گوگل به شدت افزایش یافت. با این وجود به نظر می رسد گوگل اسیستنت در مبحث حفظ حریم خصوصی در حال پیشرفت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت لنوو در اوایل ماه جاری گفت که گوشی K10 Note را معرفی می کند و اکنون قرار است با یک تلفن هوشمند دیگر یعنی K10 Plus سری K را دنبال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11104

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوگل اسیستنت تا اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوگل اسیستنت تا اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید