مینگ-چی کو: آیفون 13 چهار مدل با اندازه های مشابه خانواده آیفون 12 خواهد داشت

به گزارش شیوا مارکت، مینگ-چی کو، مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود به بعضی ویژگی های سری آیفون 13 پرداخته است. به گفته آقای کو، هر 4 مدل آیفون 13 از ابعاد مشابه نسل قبلی بهره می برند ولی باید انتظار بهبود دوربین اولترا واید مدل های پرو را داشته باشیم.

مینگ-چی کو: آیفون 13 چهار مدل با اندازه های مشابه خانواده آیفون 12 خواهد داشت

به گفته آقای کو، دوربین اولترا واید مدل های پرو آیفون 13 مبتنی بر لنزهای 6P (تشکیل شده از 6 قسمت)، دیافراگم F/1.8 و دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک هستند. در حال حاضر دوربین اولترا واید هر 4 مدل آیفون 12 از لنزهای 5P دارای دیافراگم F2.4 بهره می برند و فوکوس آن ها ثابت است. این تحلیلگر پیش بینی نموده که در سال 2022 گوشی های سری آیفون 14 هم از همین لنزهای اولترا واید بهره می برند.

به گفته مینگ-چی کو، فروش گوشی های آیفون 13 بیشتر از نسل قبلی خواهد بود که این موضوع به افزایش پوشش اینترنت 5G در مناطق مختلف دنیا و همچنین معرفی این گوشی ها در زمان همیشگی یعنی سپتامبر 2021 برمی گردد. ضمناً با توجه به اینکه انتظار می رود گوشی های آیفون 13 از نظر دوربین پیشرفت قابل توجهی داشته باشند، همین موضوع احتمالا منجر به افزایش استقبال کاربران از این گوشی ها خواهد شد.

در هر صورت حدود یک سال تا معرفی این گوشی ها فاصله داریم و مطابق معمول طی ماه های آینده ، بدون شک جزییات گسترده ای از خانواده آیفون 13 فاش خواهد شد.

  • آیفون 13 احتمالا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می گردد

منبع: MacRumors

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24983

به "مینگ-چی کو: آیفون 13 چهار مدل با اندازه های مشابه خانواده آیفون 12 خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ-چی کو: آیفون 13 چهار مدل با اندازه های مشابه خانواده آیفون 12 خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید