نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم

به گزارش شیوا مارکت، رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی ولورهمپتون احتمال جدایی از این تیم را رد نکرد.

نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ولورهمپتون در فصل جاری عملکردی فراتر از انتظار داشته و در میان این همه نام عظیم شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا دارد. رائول خیمنز که یکی از ستاره های این تیم بوده مورد توجه باسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است و این بازیکن احتمال جدایی از ولورهمپتون را غیرممکن نمی داند.

رائول خیمنز گفت: من به وسیله شبکه های اجتماعی متوجه شدم چند پیشنهاد دارم. باید آرام باشم، اگر آنها درباره من صحبت می نمایند به این دلیل است که من عملکرد خوبی داشته ام. دوست دارم به بازی کردن در انگلیس ادامه دهم. من اینجا خوشحالم، به شرایط عادت نموده ام و ایده ماندن در لیگ برتر را دوست دارم. اما اگر فردا به من بگویید پیشنهادی از رئال مادرید یا بارسلونا رسیده، بدیهی است که شما از چنین فرصتی نمی گذرید. اما اگر من در ولورهمپتون باقی بمانم به دنبال اهدافی مانند صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهم بود.

مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی همچنان سخت به نظر می رسد اما ما در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا قرار داریم. فکر می کنم انتقال به ولوز تصمیم صحیحی بود و من پشیمان نیستم. مهمترین چیز باز گذاشتن همه درها برای آینده است. در لباس ولورهمپتون برای رسیدن به لیگ قهرمانان می جنگیم، من اینجا خوشحالم و بازیکن مهمی برای طرفداران و تیم محسوب می شوم.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19573

به "نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید