واکنش سازمان لیگ به تعویق بازی استقلال - الکویت

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رسانه های کویتی و عربی زبان اعلام کرده اند که دیدار استقلال ایران و الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و به جای سه شنبه یکم بهمن، شنبه پنجم بهمن برگزار خواهد شد. (لینک خبر) روزنامه الانبا کویت هم اعلام کرده به خاطر شرایط ایران، این مسابقه احتمالاً به میزبانی قطر برگزار می شود.

واکنش سازمان لیگ به تعویق بازی استقلال - الکویت

این در حالی است که تعویق بازی استقلال برنامه های فشرده لیگ برتر ایران را هم تحت تأثیر قرار می دهد و پیش بینی های سازمان لیگ برای برگزاری بازی های معوقه و در نظر دریافت اردوهای تیم ملی را بر هم خواهد زد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعویق بازی استقلال و الکویت گفت: هنوز که چیزی به ما ابلاغ نشده است. اگر این موضوع به ما ابلاغ شود، آن را لحاظ خواهیم کرد.

مهدی درباره فشرده تر شدن برنامه های سازمان لیگ در صورت تعویق بازی استقلال در آسیا تاکید کرد: فعلاً هر اتفاقی که در 10 سال گذشته نیفتاده بود، برای ما رخ می دهد. باید ابتدا شرایط را ببینیم و لحاظ کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در سرانجام درباره احتمال ناتمام ماندن مسابقات لیگ به دلیل فشردگی مسابقات از یک سو و برنامه و اردوهای تیم ملی در سال 1399 گفت: هر امکانی وجود دارد.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15391

به "واکنش سازمان لیگ به تعویق بازی استقلال - الکویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به تعویق بازی استقلال - الکویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید